کتانی دخترانه و زنانه دو نایک

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتانی دخترانه و زنانه تانیا

کفش ها یکی از ضروری ترین آیتم ها در استایل می باشد و تکمیل کننده ظاهر شما هستند. از این رو انتخاب و خرید کفش زنانه مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کتانی دخترانه و زنانه دو نایک با طراحی منحصر به فرد و ویژه ای که دارد تبدیل به یکی از کفش های پرفروش در بین خانم های جوان شده است. این کتانی برای هر سبک و استایلی کاملا مناسب است. شما می توانید از این کتانی در مهمانی ها و دوره همی های دوستانه تا باشگاه و خرید استفاده کنید و یک ظاهر جذاب و زیبا داشته باشید. 

جنس کتانی دخترانه و زنانه دو نایک پارچه بیاله درجه یک و با کیفیت است که بسیار سبک و نرم می باشد. شما می توانید از این کتانی ساعت ها استفاده کنید بدون اینکه احساس خستگی کنید.

کتانی دخترانه و زنانه تانیا با داشتن زیره پیو و کفی طبی مانع از آسیب به کمر و پاهای شما می شود. همچنین این کتانی با داشتن لژ در کنار ظاهری زیبا که برای شما رقم خواهد زد از ضرباتی که به پاشنه پا هنگام راه رفتن وارد می شود، جلوگیری خواهد کرد.

این کتانی در دو رنگ سفید و مشکی در فروشگاه اینترنتی کالاتیتر موجود می باشد. شما می توانید این کتانی را از سایز ۳۷ نا ۴۰ با کد ۳۴۵۶ مشاهده و خریداری نمایید.

دقت کنید عدم نمایش یک رنگ به معنای ناموجود بودن همان رنگ می باشد.

سایز:
37 تا 40
زیره:
پیو با کفی طبی
قالب:
استاندارد
جنس:
رنگبندی:
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟