کیف دوشی زنانه تانیا

دسته بندی محصول: کیف دوشی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کیف دوشی زنانه تانیا

کیف های دوشی با داشتن فضای کافی یکی از بهترین گزینه ها برای خانم ها می باشد زیرا در کنار زیبایی به راحتی می توانند وسایل مورد نیاز خود را حمل کنند.

کیف دوشی زنانه تانیا با طراحی به روز و شیک یکی از کیف های پرطرفدار در بین مشتریان می باشد. این کیف در ابعاد ۲۴*۲۸ س.م و پهنای ۱۱ س.م گزینه مناسبی است برای کسانی که همیشه خواهان یک استایل مد روز در کنار راحتی هستند. کیف دوشی تانیا با داشتن فضای کافی قابلیت حمل لوزام ضروری  شما را دارد.

این کیف با طراحی ساده و شیک برای هر استایلی مناسب می باشد شما می توانید از این کیف در مهمانی ها و دوره همی های دوستانه تا دانشگاه و محل کار استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید. 

جنس کیف دوشی زنانه تانیا از چرم مصنوعی درجه یک و با کیفیت است که بسیار سبک و راحت می باشد. این کیف دارای گارانتی سه ماهه برای تعمیر است تا تضمین خرید شما باشد. 

کیف دوشی تانیا دارای یک جیب خارجی و چند جیب داخلی می باشد که برای قرار دادن لوازم ضروری شما بسیار جادار است. یراق به کار رفته در این کیف لایت خارجی درجه یک است که در استفاده مدوام و طولانی زنگ نمیزند و از بین نمی رود.

زیره به کار رفته در کیف دوشی تانیا فوم مقاوم و با کیفیت است و آستر داخلی کیف از پارچه خارجی می باشد. برای شست و شوی کیف از شستن با ماشین لباس شویی خود داری کنید و از یک دستمال مرطوب برای این کار استفاده کنید تا عمر استفاده از این کیف را افزایش دهید.

کیف دوشی زنانه تانیا دارای یک بند ۱۴۰س.م است که قابلیت جدا شدن دارد و شما می توانید از این کیف هم به صورت دستی و هم به عنوان کیف یکطرفه یا رودوشی استفاده کنید. بند کوتاه کیف ۲۶ س.م است.

کیف دوشی تانیا دارای ۶ رنگ جذاب و کاربردی است. شما می توانید برای خرید انواع کیف زنانه و  این کیف از فروشگاه اینترنتی کالاتیتر دیدن نمایید تا در سریع ترین  زمان برای شما ارسال گردد.

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی
نوع بسته شدن:
مگنت و زیپ
ارتفاع بند بلند:
140 س.م
ارتفاع دسته کوتاه:
26 س.م
جنس :
چرم مصنوعی درجه یک
رنگ یراق:
لایت خارجی
گارانتی:
سه ماهه
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟