کتانی مک کویین زنانه

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتانی مکویین زنانه

برای زمان هایی که می خواهید پیاده روی های طولانی داشته باشید کتانی ها بهترین گزینه برای انتخاب هستند. برای استفاده روزانه هرگز از کفش های پاشنه دار استفاده نکنید و راحتی و سلامتی خود را باهیچ چیز دیگری جایگزین نکنید.

کتانی ها انواع مختلفی دارند از طرح و رنگ تا سبک های متفاوت مانند اسپرت، ورزشی و رانینگ.  اما جدا از طرح و رنگ انتخاب کتانی که بتوانید با آن ساعت های طولانی پیاده روی کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل در هنگام خرید کتانی زنانه مهم ترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید انتخاب یک کتانی محکم و بادوام است.

کتانی مک کویین پشت پلنگی در کنار  داشتن طرحی به روز و جدید از کیفیت درجه یکی برخوردار می باشد. این کتانی زیره بسباری نرمی دارد و فوق العاده سبک است و نکته قابل توجه در این کتانی زیره طبی آن می باشد که کاملا مناسب برای استفاده طولانی مدت است.

کتانی مک کویین زنانه برای ست کردن با هر استایلی مناسب می باشد و در هر موقعیتی می توانید از آن استفاده کنید. زیره این کتانی ۴ الی ۵ سانت می باشد و همین موضوع قد شما را کشیده تر نشان خواهد داد.

کتانی مک کویین قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارد و به دلیل لژ به کار رفته در آن مقاومت به وزن و ضربه گیری بالایی در هنگام پیاده روی خواهد داشت که همین موضوع از آسیب به پاشنه و قوزک پای شما جلوگیری می کند.

این کتانی زنانه قابلیت شست و شو حتی در ماشین لباس شویی را دارد اما دقت کنید استفاده از درجه بالا و شوینده قوی حین شست و شو ممکن است از عمر کتانی کم کند.

شما می توانید کتانی مک کویین زنانه را در رنگبندی مشکی به راحتی از سایت کالاتیتر با کد ۲۶۸۴ از سایز ۳۶ تا ۴۰ سفارش و خریداری نمایید.

سایز:
۳۷ تا 40
زیره:
PU 5 سانت
قالب:
استاندارد
جنس:
رنگبندی:
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟