کتانی اسپرت زنانه سارا

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتانی اسپرت زنانه مدل سارا

در سال های نه چندان دور خانم ها به کفش های پاشنه دار علاقه بیشتری داشتند اما امروزه هر خانمی در کمد خود قطعا یک جفت کتانی را دارد. فرقی نمی کند در فصل تابستان باشیم یا در فصل زمستان، به هر حال کتانی ها همیشه جز پر فروش ترین کفش ها هستند.

کتانی اسپرت زنانه مدل سارا با داشتن رویه ترک یکی از کفش های پرطرفدار در بین خانم های جوان و خوش سلیقه میباشد. این کتانی با طراحی به روز و شیک قابلیت ست کردن با هر استایلی در هر موقعیتی را دارد. شما می توانید از این کتانی در مهمانی ها و دوره همی های دوستانه تا پیاده روی و سرکار استفاده کنید و یک استایل امروز و زیبایی داشته باشید.

زیره به کار رفته در کتانی اسپرت زنانه پیو PU می باشد به همین دلیل مانع از خستگی پاهای شما در هنگام پیاده  روی های طولانی خواهد شد. همچنین این کتانی با داشتن لژ از ضرباتی که به پاشنه پا در زمان راه رفتن وارد میشود، جلوگیری می کند. 

کتانی اسپرت زنانه مدل سارا در سه رنگ مشکی، سفید و کرم از سایز ۳۷ تا ۴۰ با قالب استاندارد و راحت موجود می باشد. شما می توانید این کتانی را با کد ۳۴۵۸  و انواع کتانی های زنانه و دخترانه ارزان را در فروشگاه اینترنتی کالاتیتر مشاهده و خریداری نمایید. 

لطفا دقت کنید عدم نمایش یک رنگ از محصول به معنای ناموجود بودن همان رنگ و سایز می باشد.

سایز:
۳۷ تا ۴۰
زیره:
پیو PU
قالب:
استاندارد
جنس:
رویه ترک
رنگبندی:
مشکی ، سفید و کرم
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟