کتانی لژدار زنانه چسبی

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتانی لژدار زنانه چسبی

یکی از محبوب ترین کفش ها در میان افراد کتانی ها هستند. تنوع در تولید کتانی ها بسیار زیاد می باشد اما همیشه ساده ترین آن ها، محبوب ترینشان بوده است. 

کتانی لژدار زنانه چسبی با طراحی ساده و کلاسیک یکی از کتانی های پر فروش و پرطرفدار در بین خانم ها می باشد زیرا قابلیت ست کردن با هر نوع استایلی و در هر موقعیتی را دارد.

رویه کتانی زنانه چسبی از چرم صنعتی درجه یک و با کیفیت تولید شده است که بسیار خوش پا، سبک و راحت می باشد. به همین دلیل استفاده از این کتانی در پیاده روی ها و جمع های دوستانه بسیار مناسب است. 

زیره به کار رفته در کتانی لژدار زنانه چسبی پیو با کفی طبی می باشد که مانع از خستگی پاهای شما در هنگام استفاده طولانی مدت خواهد شد. همچنین این کتانی دارای لژ 5 سانتی است که قد شما را کشیده تر نشان خواهد داد. 

نحوه بسته شدن کتانی به صورت چسبی است که استفاده از این کفش را راحت تر کرده است. این کتانی در دو ر نگ پرطرفدار سفید و مشکی تولید شده است که برای هر سلیقه ای مناسب می باشد.

شما می توانید کتانی لژدار زنانه چسبی و انواع کتانی های زنانه و دخترانه را از سایز 37 تا 40 در فروشگاه اینترنتی کالاتیتر مشاهده و خریداری نمایید تا در اسرع وقت و سریع ترین زمان به دست شما برسد. 

دقت کنید عدم نمایش یک رنگ و سایز از محصول به معنای ناموجود بودن همان رنگ و سایز می باشد. 

سایز:
37 تا 40
زیره:
پیو
قالب:
استاندارد
جنس:
رنگبندی:
مشکی و سفید
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟