راهنمای استایل زمستانی ترند با اورسایزها!

بهترین ایده ها برای استایل زمستانی متنوع!
خلاصه

داشتن استایل زمستانی در یکی از بهترین و قشنگ ترین فصل ها، سخت نیست. در این فصل علاوه بر اینکه دلمان میخواهد هرلحظه بیرون باشیم و از این هوای دلچسب لذت ببریم، دوست داریم که یک استایل زمستانی ترند، خوب و شیک برای خودمان داشته باشیم و یک ست زیبا بسازیم.

1400/9/13
2683 بازديد
بهترین ایده ها برای استایل زمستانی متنوع!

استایل زمستانی شیک را با رعایت این نکات بسازید


داشتن استایل زمستانی ترند در فصل زمستان کار سختی نیست. ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید یک استایل شیک مناسب روزهای سرد سال برای خودتان بسازید.
فصل زمستان از قشنگ ترین و زیباترین فصل هاست که میتوانید بهترین استایل را با پوشیدن یک تیپ زیبا در این فصل داشته باشید.
یکی از مواردی که میتوانید تنوع استایل زمستانی خودتان را تغییر بدهید، پوشیدن چند لباس بجای یک لایه لباس گرم است.
با اضافه کرن کمی خلاقیت به استایل خودتان میتوانید حتی با داشتن یک بوت و یا یک شال زمستانه تنوع خوبی در ست های زمستانه خودتان ایجاد کنید. مثلا لازم نیست حتما لباس های گرم و بافت داشته باشید، میتوانید از لباس های دیگری که دارید روی هم روی هم بپوشید و همین کار یک خلاقیت است که علاوه بر آن شما با قرار گرفتن در مکان هایی که حس گرم بودن دارید از لباس هایتان کم می کنید.

استایل زمستانی دخترانه

انواع استایل زمستانی

لباس یقه اسکی

استایل زمستانی با یقه اسکی

یکی از جذاب ترین و شیک ترین لباس های مناسب فصل زمستان، پوشیدن بافت های یقه اسکی است.
پوشیدن این بافت ها در فصل زمستان جلوه بسیار زیبا و شیکی از شما خواهد ساخت. بخصوص از زیر پالتو که یکی از گزینه های خوب و جذاب خواهد بود.

بافت ها

استایل زمستانی با بافت

این دسته از لباس ها جایگاه بسیار خوبی در فصل زمستان دارند و نیازی به صحبت کردن در مورد این دسته نسیت. اما یک نکته در مورد بافت ها، انتخاب رنگ مناسب است که پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ های خنثی بجای رنگ های تند است تا بتوانید از آن راحت تر برای ست کردن با پالتو هایتان استفاده کنید.

هودی

استایل زمستانی با هودی

هودی ها عمر تازه ای دارند و خیلی از زمان پدیدار شدنشان نمیگذرد. اما یکی از لباس های جالب و خیلی راحت امروزه محسوب میشوند. خوبی این هودی ها، اسپرت بودن و راحت بودن آنها است. با ترکیب هودی و یک کتانی ساده و اسپرت به راحتی میتوانید یک استایل زمستانه مناسب روزهای سرد سال بسازید. البته استایل هودی با بوت های ساق متوسط هم ترکیب جالبی خواهد شد.

سویی شرت

استایل زمستانی با سویشرت

از گذشته تا حالا سویی شرت ها یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین لباس های خانم ها در فصل پاییز و زمستان بوده اند. البته امروزه سویی شرت ها جای خود را به هودی ها داده اند.
سویی شرت ها عمر طولانی تری در بین لباس های ما دارند و اکثر ما لااقل یکی از آن ها را در کمد لباس هایمان داریم. دلیل محبوبیت سویی شرت ها بین ما داشتن ضخامت مناسب این جنس یعنی نه زیاد گرم و نه خیلی نازک بودن آنها است.

کاپشن

استایل زمستانی با کاپشن

یکی از ضروری ترین لباس های زمستان، کاپشن است. کاپشن های پفی در زمان های گذشته مثل امروز با این تنوع زیاد تولید نمی شدند و اغلب با تنوع خیلی کمی در بازار به فروش می رسیدند.
اگر به تازگی سری به بازار زده باشید میتوانید موجی از تنوع این کاپشن ها را ببینید. البته پیشنهاد ما برای شما انتخاب درست و دقیق، مناسب با مکانی که قرار است از آن استفاده کنید است.
برای مثال کاپشن کوتاه برای تیپ های اسپرت و ورزشی مناسب تر است. اما پوشیدن یک کاپشن بلند با بوت برای یک مهمانی جذاب تر و شیک تر خواهد بود.

پافر

استایل های زمستانی با پافر

پافرها هم به تازگی در خانواده لباس های زمستانه وارد شده اند و با استقبال گسترده ای نیز مواجه شده اند.
جالب است که بدانید کلمه پافر برگرفته از اسم یک ماهی است که به شکل پف کرده است. پافرها از جنس نایلون تولید میشوند و به دلیل جنس رویه ای که دارند و آب از آنها عبور نمیکند مورد استقبال دخترخانم های جوان قرار گرفته اند. جنس داخل پافرها اغلب از پشم شیشه و یا پر اردک است.
با داشتن یکی از این پافر ها یک استایل زمستانی برای روزهای سرد سال برای خودتان بسازید.

وست

استایل های زمستانی با وست

پافر و وست شباهت بسیاری با هم دارند ولی تفاوت آن ها در قد آنها است. وست معمولا کوتاه است و گرمای چندانی ندارد و بیشتر بعنوان بادگیر از آن استفاده میشود.

ژاکت

استایل های زمستانی با ژاکت

بافت ها از زیباترین لباس های زمستانه هستند که محبوبیت همیشگی بین خانم ها دارند و هیچ وقت از مد نمی افتند. ژاکت هم از خانواده بافت ها است و میتوانید از ترکیب شلوار جین و ژاکت، با بافت های درشت برای یک ست زیبا و خاص در استایل زمستانه خود استفاده کنید.

در انتخاب پالتو به چند نکته توجه کنید:

اگر قد بلندی دارید و انتخاب شما یک پالتوی بلند است، برای شیک تر بودن از بوت های پاشنه بلند استفاده کنید و در صورت امکان شلوارتان را با بوت هایتان هم رنگ انتخاب کنید.
اگر قد نسبتا بلندی ندارید پیشنهاد میکنیم از پالتوهای بالای زانو استفاده کنید تا قدتان بلندتر به نظر برسد.
پالتوهای پشمی و خزدار با سلیقه های خاص تری همراه است ولی با انتخاب یکی از آنها به خصوص رنگ های مشکی و شتری، یک تیپ زمستانی برای خودتان بسازید.
یکی از بهترین توصیه های ما به شما برای اینکه دغدغه همیشگی ست کردن را نداشته باشید، این است که برای انتخاب پالتو مورد نظرتان از رنگ های خنثی به جای رنگ های تند استفاده کنید.
یکی دیگر از خاص ترین و زیباترین طرح های زمستانی که اکثر خانم ها حس خوب و دلنشینی نسبت به آن دارند، طرح چهارخانه روی پالتوهای زمستانه است که یکی از تکراری نشدنی ترین و جذاب ترین طرح ها است.
نکته جالب و شاید باورنکردنی در استایل زمستانی، استفاده از شال گردن است که شما را به خانم شیک و جذاب تبدیل خواهد کرد.

استایل زمستانی 2022
استفاده از رنگ های سفید را در ترکیب کردن رنگ ها فراموش نکنید. شاید برای شما کمی غیر قابل قبول باشد اما با ترکیب لباس های سفید و رنگ های زمستانی دیگری که در کمد خود دارید میتوانید ست های جالب و زیبایی بسازید که در خاطر همه بماند.
خوش پوش بودن در هر شرایطی حتی خرید اولین حس خوب و نشاط را به خود ما خواهد داد،پس سعی کنید حتی برای استایل های روزمره خود هم یک تیپ زیبا و شیک داشته باشید.
اگر برای محل کار خود و یا رفت و آمدهای روزمره به دنبال یک استایل ساده و شیک هستید، بهتر است از تیپ های اسپرت مشکی و کتانی های راحت استفاده کنید.
امیدواریم توانسته باشیم با اطلاعات هر چند اندکی که در اختیارتان قرار دادیم بهترین و شیک ترین استایل ها را در این زمستان برای خودتان بسازید و از زمستانتان لذت ببرید.

 

 

بهترین ایده ها برای استایل زمستانی متنوع!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟