8 مدل از کلاه های زمستانی ترند 2021-2022

8 مدل از کلاه های زمستانی ترند
خلاصه

کلاه های زمستانی ترند یکی از مهم ترین ملزومات فصل زمستان است. کلاه های زمستانی علاوه بر گرم کردن سر می توانند روی استایل ما هم تاثیر بگذارند. در اینجا به کلاه هایی اشاره می کنیم که امسال مد بوده اند.

1400/10/25
2400 بازديد
8 مدل از کلاه های زمستانی ترند

8 مدل از کلاه های زمستانی ترند 

 کلاه های زمستانی ترند از جمله اکسسوری های جذاب و مهم در فصل زمستان است، که علاوه بر استفاده گرمایشی آن، یک تکمیل کننده ست عالی و شیک برای استایل های زمستانه خانم ها است.
در انتخاب سایز کلاه دقت کنید. کلاه مورد نظر شما باید جوری انتخاب شود که تمام سر و گوش ها را بپوشاند. انتخاب شال و کلاه ست، انتخاب بهتری است که در استایل های زمستانه شما تاثیر زیادی می گذارد. در این مقاله از مجله کالاتیتر 8 مدل از کلاه های زمستانی ترند را بررسی خواهیم کرد.

 

کلاه های زمستانی ترند 1400

نکته مهم خرید کلاه

 

فصل زمستان یکی از بهترین موقعیت ها برای داشتن یک استایل زیبا و شیک است. استفاده از کلاه علاوه برشیک تر نشان دادن ظاهر شما، به گرم نگه داشتن سر نیز کمک زیادی می کند.
مهم ترین نکته در هنگام خرید کلاه های زمستانی ترند، سایز صحیح است که حس راحتی زیادی را به شما در هنگام استفاده می دهد.
نکته مهم دیگر برای خرید کلاه، پوشش کامل گوش ها توسط کلاه است که در غیر این صورت باعث سرد شدن گوش ها و در نتیجه سرد شدن بدن می شود.
بافت ها به دو دسته تقسیم می شوند. دست بافت و ماشینی
کلاه هایی که با ماشین بافته می شوند امروزه تمام بازار را پر کرده اند و بعضی از آنها محصول برندهای خب و معتبر هستند. و اما کلاه های دست بافت ما را به یاد خاطرات کمی دورتر می اندازند. به یاد ست شال و کلاه های دست بافت مادربزرگ هایمان. کلاه های دست بافت از نظر زیبایی با کلاه های ماشینی برابری می کنند و از نظر کیفیت و جنس بهتر از بافت های ماشینی هستند.
در نگهداری کلاه های دست بافت بیشتر دقت کنید و سعی کنید برای شست و شو، این کار را به صورت دستی انجام دهید تا کلاه شما عمر بیشتری داشته باشد.

 

این کلاه های زمستونی ترند امسال مده

کلاه های لبه دار

 

کلاه های لبه دار از شیک ترین کلاه هایی هستند که ترکیب آن با یک کت چرمی، از بهترین استایل های پاییزه یا زمستانه خواهد بود.
از این مدل کلاه با نام هایی همچون ( کلاه پسر نانوا و یا کلاه خبرنگاری ) نیز نام برده می شود.

 

کلاه های زمستانی ترند لبه دار

کلاه های بینی

این کلاه از ساده ترین و کاربردی ترین کلاه های زمستانه است که علاوه بر گرمای خوبی که دارد به راحتی می توانید از آن با هر ستی استفاده کنید. برندهای زیادی مانند برند چنل شروع به تولید این کلاه کرده اند و این مدل را به یکی از مدل های ترند و جذاب امسال تبدیل کرده اند. از کلاه بینی به راحتی می توانید در هر سنی و با هر استایلی استفاده کنید.

 

کلاه های زمستانی ترند کلاه بینی

کلاه های خز

از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک کلاه زمستانی میتوان به کلاه های خز دار اشاره کرد. این مدل کلاه ها بسیار گرم و شیک هستند. از ترند های سال کیف و کفش وکلاه های خزدار هستند که امسال مورد استقبال بسیاری از خانم های شیک پوش قرار گرفته اند.

 

کلاه های زمستانی ترند کلاه خدار

کلاه کشبافت

این کلاه جزو کلاه های همه کاره و پر مصرفی است که دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح های مختلف می باشد.
کلاه های کشبافت هم گرمای نسبتا خوبی برای سر دارند و هم یک گزینه خوب و زیبا برای استفاده در فصل پاییز و زمستان به حساب می آیند.

 

کلاه های زمستانی ترند کش بافت

مدل پوم پوم

کلاه پوم پوم از پرطرف دارترین و محبوب ترین کلاه های زمستانی ترند در بین خانم ها است. نام این کلاه به دلیل وجود یک منگوله در بالای آن است. داشتن یک کلاه پوم پوم سفید با رنگ های خنثی میتواند استایل شما را زیبا و جذاب تر کند. از این کلاه در فصل زمستان به راحتی می توانید با تمام تیپ های زمستانه با تنوع زیادی از رنگ و طرح استفاده کنید.

 

کلاه های زمستانی ترند پو م پوم

مدل ترپر

یکی از گرم ترین و شیک ترین کلاه های زمستانی ترند مدل ترپر است. از این مدل بیشتر در کشورها و مناطق سردسیر استفاده می کنند. بخشی از آن با جنس چرم و بخش دیگر آن از خز استفاده شده است.
این کلاه زیبا و شیک دارای گوش گیر می باشد که برای پوشاندن گوش های شما در روزهای خیلی سرد استفاده می شود. در مواقعی هم که نیازی به گوش گیر ها ندارید، می توانید در قسمت بالای سر با اتصال به یک دکمه جمعشان کنید.

 

کلاه های زمستانی ترند ترپر

مدل برت ( هنری )

این کلاه با نام فرانسوی به معنی پشم است. از این کلاه بیشتر در ست های نظامی در بعضی از کشورها استفاده می شود.
مبدا کلاه برت کشور فرانسه است. از شیک ترین کلاه های بدون لبه است که چهره شما را به صورت کامل و زیبا نشان می دهد. از کلاه زیبای برت با بیشتر استایل های زمستانه به راحتی می توانید استفاده کنید.
مدل قرار گرفتن کلاه برت روی سر کمی کج است. این کلاه را با به راحتی با پالتو و یا تیپ های اسپرت زمستانه خود ست کنید.

 

کلاه های زمستونی ترند

مدل تمام خز

یکی از بهترین مدل های کلاه و پوشاک زمستان، ترکیب خز در آنها است. استفاده از این مدل کلاه بیشتر با پالتو بوده و در استایل های زیبای رسمی از کلاه تمام خز استفاده می شود.

 

کلاه های زمستانی ترند خز دار

مدل سطلی

از جمله کلاه های چهار فصل، کلاه های سلطی هستند که مدتی است دوباره به دنیای مد برگشته اند و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. برای استفاده از این کلاه در فصل زمستان، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ های گرم مانند رنگ شتری است.
استفاده از اکسسوری ها در جذاب نر نشان دادن استایل شما تاثیر زیادی دارد و میتواند ظاهر شما را ازحالت یک نواختی به حالت شادتر و زیباتر نشان دهد. از جمله اکسسوری های مهم زمستانه (کلاه ها) با طیف بزرگی از تنوع هستند که با استفاده از آن ها را به تکمیل استایل خود کمک کنید.

کلاه های زمستانی ترند سطلی

 

 

8 مدل از کلاه های زمستانی ترند

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟