چند ایده ترکیب رنگ های جذاب برای عید| کالاتیتر

چند ایده ترکیب رنگ های جذاب برای عید
خلاصه

با دانستن چند ایده ترکیب رنگ های جذاب برای عید امسال بیشتر از همیشه در مهمانی ها بدرخشید. رنگ ها نیروهای قدرتمندی هستند که می توانند درونیات ما را بروز دهند. ترکیب رنگ های مناسب می تواند استایل شما را بهتر کند

1400/11/21
8230 بازديد
چند ایده ترکیب رنگ های جذاب برای عید

ایده ترکیب رنگ های جذاب برای عید

ترکیب رنگ های جذاب برای عید، رنگ عاملی است نیرومند که می تواند احساسات و درونیات ما را تحریک کند یا تسکین بخشد، به هیجان آورد و آرامش بخشد. احساسی از گرمی و سردی، شادی و غم، سرعت و سکوت ایجاد کند، درست مانند موسیقی که می تواند در لحظاتی خوشایند و در لحظاتی هم ناخوشایند باشد.

ما به صورت فیزیکی به رنگ ها عکس العمل نشان می دهیم. رنگ ها در واقع انواع طول موج ها هستند و در این میان قرمز بلندترین و آبی کوتاه ترین طول موج را دارد. بنابراین رنگ ها دارای انرژی هستند و می توانند تاثیرگذار باشند. رنگ لباس های درون کمد ما نشان دهنده پیام هایی هستند که ما به افراد اطرافمان منتقل می کنیم.

ترکیب رنگ های مناسب لباس

ترکیب رنگ های جذاب برای عید

تاثیر رنگ شال بر صورت :

بطور مثال اگر ازشالهایی با رنگ های روشن استفاده کنید چهره ی شما آرام تر نشان داده می شود. یا اگر از شالهایی با رنگ های جیغ استفاده کنید شخصیت شما جذاب تر نشان داده خواهد شد.
شالهایی با رنگ تیره باعث می شوند شما با شخصیتی پرابهت و سرسخت نشان داده شوید.

کیف و تاثیر آن در جذابیت استایل افراد:

ترکیب رنگ لباس برای  عید

شیک بودن و جذابیت استایل، نشان دهنده‌ی این است که افراد چقدر برای خود ارزش قائل هستند و چقدر به زیبایی خود اهمیت می‌دهند. برای این که شیک و جذاب باشیم، باید در انتخاب آیتم‌های اصلی استایل خود سلیقه به خرج دهیم و قواعد شیک‌پوشی را در نظر بگیریم... با توجه به اهمیت ویژه‌ی خرید کیف در استایل‌های امروزی، بسیاری از برندهای تولید کننده‌ی لباس اقدام به طراحی و تولید مدل‌های متنوع و جذابی از این اکسسوری کرده‌اند.
ست کردن کیف و کفش، ایده‌ای بسیار جذاب است که تاثیرگذاری و زیبایی استایل افراد را دو چندان می‌کند. در ترکیب رنگ های جذاب برای عید و ست کردن این دو آیتم جذاب، سعی کنید که آن‌ها را در یک طیف رنگی یکسان انتخاب کنید. برای ست کردن کیف و کفش، می‌توان از رنگ‌های متضاد مثلا سیاهو سفید استفاده کرده و همچنین از طرح‌های متنوع چرم و کتانی استفاده کرد.
استفاده از کیف‌های کمری در استایل‌های اسپرت و ورزشی، باعث افزایش جذابیت و تاثیرگذاری هر چه بیشتر استایل می‌شود.
با توجه به این که در چه مکانی حاضر می‌شوید، مدل موردنظر از این آیتم جذاب را انتخاب کنید؛..
در صورت این که لباس‌های خود را به رنگ تیره انتخاب کرده‌اید. استفاده از رنگ‌های روشن مثل کرم یا طوسی این اکسسوری جذاب با یک مانتو یا کت مشکی، استایلی بسیار شیک را برای شما به وجود می‌آورد.

کفش ها چه تاثیری بر زیبایی استایل و پوشش ما دارند؟

ترکیب رنگ لباس و کفش

انتخاب رنگ کفش باید بر اساس رنگ لباس شما باشد. این موضوع به این معنی نیست که سرتاپا یک رنگ بپوشید. رنگ کفش‌ها می‌تواند مکمل یا متضاد رنگ لباس شما باشد. در اینجا چند رنگ پرکاربرد که هنگام خرید کفش مهم است را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کفش مشکی: این رنگ، رنگ مورد علاقه اکثر افراد است. در کمد هر شخص قطعا کفشی با رنگ مشکی پیدا خواهد شد. دلیل این موضوع این است که کفش مشکی به راحتی با اکثر لباس‌ها و رنگ‌ها ست خواهد شد. اما توجه به یک نکته ضروری است؛ همیشه رنگ مشکی بهترین انتخاب نخواهد بود. برای مثال اگر لباسی با رنگ پاستیلی دارید، کفش مشکی نپوشید. مگر این که در لباس شما از رنگ مشکی هم استفاده شده باشد.

کفش قهوه ای: رنگ قهوه ای، رنگی است که برای ست کردن لباس با آن، باید به شدت دقت کنید. برای آن که استایل شما با یک کفش قهوه ای منحصر به فرد باشد، بهتر است که لباس هایی با رنگ‌های پاییزی مانند نارنجی، کرم، سبز یا قهوه ای انتخاب کنید.

کفش شیری یا سفید: برای ست کردن لباس با این رنگ کفش بهتر است از لباس‌هایی با رنگ‌های پاستیلی یا روشن استفاده کنید. کفش های که به رنگ بدن نزدیک هستند، قد را بلندتر نشان می‌دهند.

ست لباس صورتی و آبی و سفید برای بهار

ترکیب رنگ های جذاب برای عید

یکی از بهترین ترکیب رنگ های جذاب برای عید که با صورتی می توان ایجاد کرد ترکیب آبی و صورتی می باشد حتی اگر همه طیف آبی و صورتی را با هم ست کنید باز هم قشنگ ترین ترکیب تشکیل می شود و هر چقدر به سمت روشن و ملایم برود لطیف ترین احساس ها ایجاد می شود اما چنانچه تمایل دارید بیشتر از همیشه خاص و منحصر به فرد به چشم بیاید پیشنهاد می کنیم از رنگهای تیره صورتی و آبی تیره استفاده کنید
ترکیب صورتی پاستلی و آبی پاستلی همراه با سفید یک ترکیب بی نظیر است.
برای مثال شما می توانید از مانتو صورتی شال آبی و شومیز سفید استفاده کنید.
چنانچه علاقه مند به یک استایل منحصر به فرد می باشید پیشنهاد می کنیم رنگ صورتی پاستلی خیلی روشن را با رنگ سفید ست کرده تا نمایی جذاب و شیک به خود بگیرید.

ست لباس صورتی و سبز و سفید

ایده ترکیب رنگ لباس برای نوروز

از آنجایی که هم رنگ صورتی و هم رنگ سبز از جمله رنگ های پر انرژی و شاد هستند بنابراین ترکیب این دو رنگ بسیار فرح بخش و لذت بخش می باشد هرچقدر رنگ سبز مایل به زرد باشد و هر چه صورتی تیره تر باشد طیف جذابی از این دو رنگ ایجاد می شود.

ست شال سبز با رنگ های خنثی

ست شال سبز با رنگ خنتی

باید بگوییم که همیشه باید سه رنگ را در ست لباس به کار ببرید : دو رنگ مکمل یا مشابه را به همراه یک رنگ خنثی. یک رنگ خنثی که بسیار بسیار در کنار سبز زیبا میشود رنگ کرم می باشد. رنگ کرمی که سبز یا زرد در آن مشهود است. البته رنگ سفید هم می‌تواند در ست لباس شما مناسب باشد.
مکمل رنگ سبز و کرمی می تواند رنگ مشکی باشد، مشکی در کنار این دو رنگ بسیار شیک می باشد و استایل شما را جذاب تر نشان می دهد.

ست لباس آبی کمرنگ با کرمی و سفید

ترکیب رنگ لباس ابی کمرنگ و کرم

اگر قرار است از سه نوع رنگ استفاده کنید باید: (سه رنگ خنثی) یا (سه رنگ اصلی) و یا (۲ رنگ روشن و ۱ رنگ اصلی) و یا برعکس استفاده کنید.
یکی از ترند های امسال قطعا لباس هایی با پالت رنگی خنثی خواهد بود
ست کردن آبی کمرنگ همراه با کرمی و سفید استایل شما را بسیار شیک تر خواهد کرد.

ست سرخابی و آبی

ترکیب رنگ سرخابی و آبی

می توان ست مانتوی سرخابی تقریبا یک ‌دست با سایه های مختلف آبی را با رنگ شارپ دیگری مثل سرمه ای جان بخشید. این ترکیب رنگی در عین کژوال بودن، شما را باوقار و ساده نشان می‌دهد. برای بقیه عناصر می توان از رنگ های خنثای دیگری مثل سفید استفاده کرد تا صورت شما با رنگ سورمه ای شال در مرکز توجه باشد.

 

چند ایده ترکیب رنگ های جذاب برای عید

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟