استایل با مینی اسکارف به همراه چند ایده!

چند ایده شیک برای استایل با مینی اسکارف!
خلاصه

استایل با مینی اسکارف و یا روسری کوتاه، در انواع استایل با مینی اسکارف انتخاب مدل مانتو شلوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما چند ایده شیک و تابستانی برای خوش استایل شدن با مینی اسکارف ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1401/2/4
12170 بازديد
چند ایده شیک برای استایل با مینی اسکارف!

استایل های شیک با مینی اسکارف:

 استایل با مینی اسکارف: مینی اسکارف ها روسری هایی با قد کوتاه هستند که امروزه در بین خانم ها از محبوبیت بخصوصی برخوردا می باشند. نام دیگر مینی اسکارف همان بیبی اسکارف می باشد که معمولا قد انها بین 70 تا 75 یا 60 * 60 سانتی متر است.
یکی از ترند های امسال در بین اکسسوری های رایج مینی اسکارف ها هستند. اگر می خواهید این تابستان شیک باشید استایل های جذاب با مینی اسکارف امتحان کنید.

مینی اسکارف ها در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند. روسری های ساده یا روسری های مینی اسکارف با اشکال هندسی و یا اینکه روسری های ساده همراه با تور هایی زیبا در قسمت حاشیه. در استایل با مینی اسکارف علاوه بر لباس موها بسیار تاثیرگزارند. پس بر روی شنیون موها در قسمت جلو و اراستگی موهایتان هم دقت کنید.
مینی اسکار ها جنس های مختلفی دارند در فصل های گرم معمولا سعی کنید از مینی اسکارف های نخی و خنک استفاده کنید.
مینی اسکارف ها را می توانید با انواع استایل ست کنید از کژوال گرفته تا رسمی و باقی استایل ها، در ادامه ی مقاله از کالاتیتر نحوه ی صحیح ست کردن آنها را برای شما خواهیم گفت.

 

استایل با مینی اسکارف و کت تک  

استایل با مینی اسکارف و کت تک و شلوار بگی

اگر می خواهید استایلی شیک و نیمه رسمی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم استایل با مینی اسکارف های ابریشم که سر نباشد را همراه با کت های تک که معمولا رنگ های پاستلی دارند ست کنید.

چرا که رنگ های پاستلی علاوه بر شیک بودن برای فصل های گرم سال انتخاب بسیار مناسبی هستند. در ادامه شما می توانید شلوار بگی و صندل را در تکمیل این استایل استفاده کنید. این تیپ مخصوص مهمانی های دوستانه است و شما با این ترکیب ها جذاب تر به نظر خواهید رسید.

 

ست مینی اسکارف به همراه شومیز و وست 

ست مینی اسکارف به همراه شومیز وست و شلوار  

شومیز و ست وست و شلوار از ترند هایی هستند که یکی از ویژگی های بارز انها شیک بودن در عین سادگی است. اگر شما شخصی هستید که پیرو مد و سادگی است بهتر است استایل با مینی اسکارف های براق ابریشمی را با وست خود امتحان کنید.

مینی اسکارف های طرح گوچی و یا لویی ویتون ست شما را گران تر و رسمی تر نشان خواهند داد. شما می توانید این ترکیب را با یک کتونی ساده تکمیل کرده و در قرار های نیمه رسمی از آن استفاده کنید.
داشتن تضاد در انتخاب رنگ شومیز و وست از مهمترین نکات در این استایل است. برای اینکه استایل شما یک رنگ نشود می توانید کیف دوشی یا دستی خود را با رنگ روسری و کفشتان ست کنید.

 

استایل با مینی اسکارف به همراه مانتو سنتی و شلوار مام فیت 

 استایل با مینی اسکارف به همراه مانتو سنتی و شلوار مام فیت 

در فصل بهار مانتو های کلوش و سنتی با جنس پارچه ی نخی و خنک بسیار پر طرفدار است. اگر شما علاقه دارید که به همراه این مدل مانتو ها استایلی خاص داشته باشید. بهتر است در این تابستان بجای شال و یا روسری های قد بلند از استایل با مینی اسکارف ها با این مدل مانتو برای جذاب تر شدن و تنوع استفاده کنید.
شلوار های مام فیت از جمله شلوار های خنک و راحتی هستند که شما می توانید با اکثر لباس ها آن را ست کنید. لازم به ذکر است که در ترکیب رنگی این ست دقت لازم را داشته باشید.

بطور مثال شما می توانید قسمتی از مانتو مثل یقه و یا بالاتنه مانتوی خود را طرح سنتی استفاده کنید. و در ادامه پیرو رنگبندی ان پارچه ی سنتی رنگ مینی اسکارف خود را انتخاب کنید.
کفش های اسلیپ ان کفش های راحت و شیکی هستند که شما می توانید برای قرار های دوستانه یا خرید و پیاده روی از آن استفاده کنید.
دقت داشته باشید برای استفاده از این ست مینی اسکارف های تک رنگ نیز شما را منحصر به فرد و زیبا نشان خواهند داد.

 

ست مینی اسکارف به همراه ست کت و شلوار بگی  

ست مینی اسکارف به همراه ست کت و شلوار بگی  

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که طرفدار استایل های کژوال هستند. و تمایل دارند که در عین شیک بودن تیپ راحتی داشته باشند.
امروزه کت های زنانه در دنیای مد و فشن بسیار پر طرفدار شده اند. شما می توانید از کت های اور و شلوار های بگی برای پیاده روی و یا گردش روزانه استفاده کنید. مینی اسکارف ها به استایل شما تصویر راحتی بیشتری می دهند.
اگر قصد دارید در تابستان و یا بهار از این ترکیب استفاده کنید می توانید از طیف های رنگی روشن و خنک کمک بگیرید.
کفش های کتونی بخاطر راحتی در طول استفاده از جمله کفش های پرطرفدار برای پیاده روی است.

 

استایل با مینی اسکارف و کت و شلوار راسته  

ست مینی اسکارف به همراه ست کت و شلوارراسته  

هر خانمی در کمد لباسی خود یک دست ست مخصوص برای استایل های رسمی را دارد. اگر بخواهید همیشه به روز باشید و ست کت و شلوار شما در دراز مدت از مد نیفتد پیشنهاد ما به شما استفاده از پارچه های ساده است چرا که سادگی همیشه ترند می باشد.
اگر کت و شلوار ساده ای را انتخاب کردید می توانید روسری های خورد را طرح دار بپوشید تا استایل شما نما دار تر شود.
در استایل های رسمی می توانید از مینی اسکارف های براق و طرح کلاسیک برای تکمیل ترکیب خود استفاده کنید.
همراه با کت و شلوار معمولا کفش های پاشنه دار ست می کنند چرا که باعث می شود پاهای شما کشیده تر به نظر برسد.
ولی اگر قصد دارید این استایل را در طول روز بپوشید سعی کنید کفش های شما پاشنه ای بین 3 الی 5 سانتی متر داشته باشد.

 

مینی اسکارف به همراه مانتو جلو بست و شلوار واید لگ 

مینی اسکارف به همراه مانتو جلو بست و شلوار واید لگ 

یکی دیگر از استایل های کژوال ولی پرطرفدار برای خانم های جوان ترکیب مانتوی جلوبسته و شلوار وایدلگ می باشد.
این ترکیب را می توانید همراه با مینی اسکارف های ساتن و یا نخی ست کنید. برای داشتن این استایل با مینی اسکارف طرح پلنگی و یا توپ توپی بسیار پرطرفدار می باشد.

 

استایل با مینی اسکارف و مانتو کتی  

استایل با مینی اسکارف و مانتو کتی به همراه شلوار جین مام استایل و صندل :

بسیاری از خانم ها و دختران جوان علاقه ی بسیار زیادی به داشتن استایلی فانتزی و شیک دارند.
شما می توانید در استایل با مینی اسکارف های توپ توپی رنگدار و یا مینی اسکارف هایی با حاشیه ی گیپور دار استفاده کنید.
در انتخاب ترکیب رنگ برای این استایل هیچ محدودتی وجود ندارد. ولی از آنجایی که در ترکیب صندل و مینی اسکارف ها را دارید بهتر است از رنگ های خنک و تابستانه استفاده کنید.

چند ایده شیک برای استایل با مینی اسکارف!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟