هفت ایده جذاب ست کردن رنگ لباس برای تابستان 1401!

چند ایده ست کردن رنگ لباس برای تابستان!
خلاصه

ست کردن رنگ لباس برای تابستان با رنگ های شاد و جذاب، ما به شما خواهیم گفت که در تابسان چه رنگ هایی را باهم بپوشید تا جذاب تر دیده شوید. همینطور هفت ایده ست کردن رنگ لباس در تابستان را باهم بررسی خواهیم کرد.

1401/4/8
2458 بازديد
چند ایده ست کردن رنگ لباس برای تابستان!

ایده های ست کردن رنگ لباس برای تابستان

در ست کردن رنگ لباس برای تابستان چه رنگ هایی را می توانیم بپوشیم؟ شاید هنگام خرید لباس دست کم یک بار این سوال برای همه ی ما پیش آمده باشد. اگر شما زیبا ترین لباس ها را هم داشته باشید ولی رنگهایی که استفاده می کنید با یکدیگر ست نباشند. استایل شما شلخته به نظر خواهد رسید. یکی از اثرگزار ترین وجه در زیبا تر دیده شدن استایل شما رنگ لباسهایی است که می پوشید. اینکه کدام رنگ ها را با یکدیگر ست کنید کار سختی نیست شما می توانید از الگو های خاص رنگی برای این موضوع استفاده کنید.
پیشنهاد می شود برای ست کردن رنگ لباس برای تابستان و ساختن یک استایل مناسب از دو تا سه رنگ استفاده کنید.
استفاده از الگو های رنگی خاص مثل رنگ های روشن در تابستان و یا رنگ های تیره در زمستان و فصل های سرد از جمله اواخر پاییز و یا زمستان باعث می شود استایل شما با محیط هماهنگ تر باشد پس در نتیجه لباس های شما چشم نواز تر و زیباتر خواهد بود.

 

خرید مانتو تابستانی

 

ست کردن رنگ سرخابی و سبز 

ست کردن رنگ سرخابی و سبز

در هنگام ست کردن رنگ لباس برای تابستان سعی کنید تا جایی که امکان دارد از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. رنگ سبز از جمله رنگهایی است که علاوه بر اینکه برای شما و اطرافیانتان حس شادی و شاد بودن را به ارمغان می آورد باعث می شود شما در فصل های گرم سال کمتر احساس گرما کنید. این رنگ زیبا را می توانید با سرخابی ترکیب کنید تا استایلتان یک استایل با رنگ های شاد و زیبا باشد. سبک لباسهایی را که می توانید برای این دو رنگ با یکدگیر در نظر بگیرید استایل کژوال و یا استایل فانتزی است.برای استفاده از اکسسوری هایی مثل کفش و کیف رنگ سفید و یا مشکی همراه با این ترکیب عالی خواهد بود.

 

ست کردن رنگ بژ و شیری

ست کردن رنگ بژ و شیری

ترکیب رنگ بژ همراه با رنگ شیری را می توانید هم در فصل های گرم سال و هم در فصل های سرد سال استفاده کنید. ولی در نظر داشته باشید رنگ های خیلی روشن اکثرا برای فصل های گرم سال هستند اگر قصد دارید استایل خود را کمی رسمی نشان دهید رنگ هایی مناسبی می باشند. این ترکیب علاوه بر اینکه به استایل شما شیک بودن در عین سادگی را می بخشد باعث می شود شما شخصی آرام جلوه کنید . بدلیل خنثی بودن رنگ شیری استفاده از چندین آیتم مثل شلوار و مانتو یا اکسسوری ها مجاز است چرا که این رنگ چشم را نمی زند ولی حتما در انتخاب شال و یا روسری خود از یک رنگ تیره تر استفاده کنید.
در ترکیب رنگ های خنثی شما می توانید لباس های مدل دار را راحت بپوشید چرا که استایل شما با رنگ های خنثی و طرح های شلوغ ، شلخته به نظر نخواهد آمد.

 

خرید صندل و کتونی دخترانه

 

ست کردن رنگ خردلی همراه با آبی روشن

ست کردن رنگ خردلی و آبی روشن

خردلی و آبی روشن یا آبی پاستلی مکمل یکدیگر هستند و در روز های گرم سال احساس زنده بودن و شادابی را به شما و مخاطباتان القا خواهند کرد. رنگ خردلی خستگی را از تن شما بیرون خواهد برد و رنگ آبی پاستلی و یا آبی روشن رنگ نسبتا ملایمی است که باعث می شود استایل شما چشم را اذیت نکند. برای انتخاب اکسسوری همراه با این دو رنگ از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید تا ترکیب لباس شما خو د را بهتر نشان دهد.

 

ست کردن رنگ آّی کاربنی همراه با سفید

ست کردن رنگ آبی کاربنی و سفید

ترکیب رنگ آبی کاربنی همراه با سفید ترکیب جذابی است که هیچگاه از مد نخواهد افتاد. استایل شما در عین شاد بودن سادگی خاصی خواهد داشت و شما را فردی پر انرژی اما آرام جلوه خواهد داد. شما می توانید همراه با این ترکیب رنگ برای اکثر استایل ها آن را استفاده کنید.شما می توانید مانتوی خود را آبی کاربنی و سایز اجزای استایلتان را به رنگ سفید انتخاب کنید و یا اینکه مانتو و شلوار خود را سفید و در انتخاب شال و اکسسوری هایی مثل کیف، از رنگ آبی کاربنی استفاده کنید.

 

آبی پاستلی همراه با صورتی چرک و یا صورتی پاستلی

ست کردن صورتی پاستلی و آبی پاستلی

در ست کردن رنگ لباس برای تابستان محبوب ترین رنگ ها، رنگ های پاستلی هستند چرا که علاوه بر ملایم بودن رنگهایشان، استایل شما را در عین سادگی بسیار شیک جلوه خواهند داد. آبی پاستلی همراه با صورتی پاستلی به تیپ شما ظرافت و زیبایی خاصی را می بخشند. این دو ترکیب در بین رنگهای پاستلی بسیار محبوب هستند. برای ست کردن اکسسوری هایی مثل کفش و کیف در این استایل می توانید از رنگ سفید استفاده کنید . تا یک ترکیب رنگ خنک و جذاب داشته باشید.

 

خرید شال و روسری شیک

 

ست کردن نارنجی همراه با زرد پاستلی

ست کردن نارنجی و زرد پاستلی

نارنجی از جمله رنگهایی است که شما می توانید از آن در سه فصل تابستان، پاییز و زمستان استفاده کنید و زرد پاستلی برای فصل های بهار و تابستان انتخاب مناسبی است. این ترکیب باعث می شود دیگران حس کنند شما فردی شاد و فعال و پرهیجان هستید.
پوشیدن رنگ نارنجی بدلیل اینکه رنگی بسیار درخشنده می باشد جسارت بالایی را می طلبد. اگر رنگ نارنجی را بصورت سر تا سری استفاده کنیم چشم را می زند و اصلا کار جالبی نیست پس استفاده از یک یا دو رنگ در کنار آن امری واجب می باشد.
شما می توانید از رنگی که به آن طیف نزدیک است استفاده کنید مثل زرد ولی نه زردی که براق باشد زرد پاستلی بهترین انتخاب برای ست کردن همراه با چنین رنگی است. اگر قصد داشتید رنگ سومی را هم در استایلتان بکار ببرید بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ نارنجی و زرد پاستلی سفید می باشد.

 

ست کردن رنگ سبز آبی همراه با رنگ کرمی

ست کردن رنگ سبز و رنگ کرمی

اگر قصد دارید رنگ سبز آبی را در لیست ست کردن رنگ لباس برای تابستان قرار دهید، دقت داشته باشید که رنگ سبز آبی شما را فردی جسور و دارای اعتماد به نفس نشان خواهد داد. این رنگ بدلیل شاد بودن زنده بودن می تواند چشم ها را به خود خیره کند و در عین حال چشم را نمی زند.
رنگ کرمی بدلیل خنثی بودن باعث می شود این رنگ خود را بهتر نشان دهد پس شما می توانید از مانتویی به رنگ سبز آبی استفاده کنید و در کنار آن رنگ کرمی را برای سایر اجزای استایلتان انتخاب کنید. مدل لباس شما در این رنگ بسیار مهم است. سعی کنید یک طرح ساده را برای این لباس انتخاب کنید .

 

چند ایده ست کردن رنگ لباس برای تابستان!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟