شال های مد سال در تابستان 2022 را بشناسید!

شال های مد سال در تابستان 2022 را بشناسید!
خلاصه

شال های مد سال 2022 و جدیدترین شال های تابستان و بهار 1401 را باهم بررسی خواهیم کرد. شال جدا از مبحث حجاب یکی از اکسسوری های مهم در استایل خانم ها می باشد و تکمیل کننده استایلشان است .

1401/4/12
899 بازديد
شال های مد سال در تابستان 2022 را بشناسید!

جدیدترین شال های مد سال 2022

شال های مد سال، شال یکی از اکسسوری های مهم در استایل خانم های ایرانی به شمار می رود چرا که ارتباط مستقیم با صورت شما دارد. انتخاب یک شال مناسب با استایل و رنگ پوست شما می تواند شما را زیبا تر نشان دهد و رنگ پوست شما را روشن تر و یا تیره تر کند.
در روزهای گرم تابستانی چه شالهایی را انتخاب کنیم؟ شال های مد سال کدامند؟ جنس پارچه ی شال از چه نوعی باشد؟ نحوه ی ست کردن رنگ شال با سایر اجزای استایل چگونه خواهد بود؟ ممکن است به هنگام خرید شال هر یک از این سئوال ها برای شما به وجود بیاید در ادامه ی این مقاله با کالاتیتر همراه باشید تا شال های مد سال و شالهای مناسب برای این فصل را بیشتر بررسی کنیم.
در روزهای گرم سال بهتر است شالهای سبک و خنک را انتخاب کنید . جریان هوا در شالهای نخی بسیار بیشتر است و شما دچار گرمازدگی نخواهید شد. شالهای نخی از جمله شالهایی هستند که هیچگاه از مد نمی روند. ولی مدل های متفاوتی از این جنس شال هر ساله راهی بازار می شود.

 

جنس پارچه ی شال

شال های مد سال نخی

خرید و مشخصات شال مینیمال آبی آسمانی

 

بهتر این است که علاوه بر خنکی جنس پارچه ی شالی که انتخاب می کنید تا حدودی به جنس مانتوی شما نزدیک باشد. برای مثال اگر مانتویی با جنس پارچه ی نخی استفاده کردید سعی کنید شال شما هم از جنس نخی باشد ویا اگر مانتوی شما از جنس پارچه ی خشک و یا ژاکارد بود مثل انواع مانتو های فانتزی و یا کت های زنانه، می توانید شالهایی از ژاکارد را با آن ست کنید.
نحوه ی ست کردن رنگ شال با سایر اجزای استایل:
رنگ شال می تواند در استایل تک باشد و یا با کفش و کیف شما ست شود. بهتر آن است که رنگ شال خود را با یکی از اجزای استایلتان بجز رنگ مانتو ست کنید و آنها را از یک رنگ انتخاب کنید.

 

انواع شال های نخی ترند تابستانه

شال های مد سال مدل توپی

خرید و مشخصات شال نخی توپی

 

شال های پلیسه ای 

شال های پلیسه  مد سال

خرید و مشخصات شال نخی پلیسه مدل پفکی

 

شال های پلیسه ای از جمله شال هایی هستند که هیچگاه از مد نمی افتند و هر سال تابستان در رنگ های بسیار متنوعی عرضه می شوند.شالهای پلیسه ای منگوله دار به دلیل سبک بودن و بافت پر پارچه بسیار شیک دیده می شوند. و شما می تواند آنها را با مانتوهای بلند و یا کوتاه با برش های آزاد به خوبی ست کنید. برخی از شال های پلیسه ای از سر شما فاصله می گیرند و مدل پف دارند. اگر قصد دارید جلوی موهای خود را باز بگذارید این مدل از شالهای پلیسه ای جذابیت استایل شما را دو چندان خواهند کرد.
رنگبندی این مدل از شالها بسیار متنوع است از رنگهای خنثی گرفته تا رنگ های شاد و جیغ تا شما بتوانید رنگ مورد نظر خود را به خوبی انتخاب کنید.

 

شال نخی طرح دار

شال های مد سال نخی طرح دار

خرید و مشخصات شال آبی طرح دار تابستانی

 

شال های نخی هم در قالب طرح دار و هم ساده به بازار عرضه می شوند. تابستان امسال شالهای نخی با طرح های ریز و درشت ترند شده است. شما می تواند با انتخاب مانتویی که پارچه ی آن ساده است شالهای طرح دار را همراه با آن ست کنید. اگر قصد دارید در شال خود از چند رنگ استفاده کنید. رنگ پس زمینه ی شال را برای رنگ مانتوی خود انتخاب کنید تا شیک تر به نظر برسید.

 

شال های منگوله دار

شال های مد سال مدل منگوله دار

خرید و مشخصات شال پلیسه منگوله چوبی

 

شال های منگوله دار هم در مدل های ساده و هم در مدل های پلیسه ای به بازار عرضه شده است. منگوله های زیبایی که در قسمت حاشیه ی شال وجود دارد تیپ شما را از سادگی در می آورد کمی به آن جلا خواهد داد. شما می توانید این مدل از شالها را همراه با مانتو های ساده و یا مدل دار بپوشید.

شال های مد سال در تابستان 2022 را بشناسید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟