6 مدل از جدیدترین ترندهای استایل تابستانی 1401 را بشناسید!

6 مدل از جدیدترین ترندهای استایل تابستانی 1401 را بشناسید!
خلاصه

محبوب ترین ترندهای استایل تابستانی امسال 1401 کدامند؟ اگر شما از آن دسته افراد هستید که با مد روز پیش می روید با ما همراه شوید تا در این مقاله به این سوال به همراه 6 ایده استایل تابستونی جدید و شیک پاسخ خواهیم داد.

1401/5/3
2115 بازديد
6 مدل از جدیدترین ترندهای استایل تابستانی 1401 را بشناسید!

محبوب ترین ترند های استایل تابستانی 

ترندهای استایل تابستانی امسال شامل چه نوع لباس هایی میشه؟ با فرا رسیدن فصل گرما همه ی خانم ها قصد دارند تا بهترین استایل را داشته باشند در عین حال در لباس های خود احساس راحتی و خنکی کنند.
در زمان خرید کفش زنانه برای تابستان بهتر است کتانی های زنانه را کنار بگذاریم، یا حداقل از ونس ها استفاده کنیم. البته بهترین گزیه برای تابستان صندل های شیک زنانه می باشد. بهترین کار در فصل تابستان استفاده از پارچه های خنک و نخی برای شلوار و مانتو و حتی شال و روسری می باشد. شلوارهای تابستانی را به هیچ عنوان فراموش نکنید
. با ترکیب هایی که در ادامه ی این مقاله از کالاتیتر برای شما خواهیم گفت. می توانید از شر گرما در امان بمانید و استایل شیک و زیبایی داشته باشید. قطعا علاوه بر مدل و نحوه ی دوخت لباس ها، رنگ آنها نیز تاثیر بسزایی در بهتر و یا بد تر دیده شدن استایل شما خواهد داشت.  پس رنگ های تابستانی را دریابید تا بتوانید خوش پوش و شیک باشید و در عین حال خود را به خوبی با فصل تابستان وفق بدهید. چند مورد از ترندهای استایل تابستانی را ببینید.

 

استایل تابستانی با ست کت و شلوار بگی 

استایل تابستونی-ست کت و شلوار بگی

 

کت ها از جمله محبوب ترین پوشش های زنانه هستند چرا که درعین شیک بودن از مانتو کمی کوتاه تر بوده و بسیار خوش حالت اند و اندام شما را زیبا تر نشان خواهند داد. اگر قصد دارید یکی از ترندهای استایل تابستانی را در کنار یک استایلی کژوال داشته باشید و از حالت رسمی کت کم کنید، بهتر است آن را با یک شلوار بگی مناسب ست کنید. برای تکمیل این استایل می توانید یک کتانی ساده و شیک را با آن ست کنید. رنگ مناسب برای این ترکیب رنگی های نود و یا پاستلی است. رنگ های پاستلی در فصل تابستان شما و اطرافیانتان را صبور تر خواهد کرد و در مقابل گرمای طاقت فرسا برای شما حس آرامش را به ارمغان خواهد آورد. برای اکسسوری زنانه شما می توانید همراه با کت های فیری سایز از مینی اسکارف نیز استفاده کنید تا استایل منحصربفردی داشته باشید. اگر قصد رفتن به مکان های تا حدودی نیمه رسمی را دارید استفاده از شال بجای مینی اسکارف به شما توصیه می شود. رنگ شال و شلوارتان را با یکدیگر ست کنید تا تیپ شما چشم نوازی بیشتری داشته باشد.

 

ست مانتوهای دوتکه و صندل 

استایل تابستونی- ست مانتو دوتیکه و صندل

 

مانتوهای دوتکه از جمله مانتوهای محبوبی هستند که شما می توانید آن ها را در مجالس خاص نیز استفاده کنید. این مانتو ها متشکل از دو قسمت بالاتنه و پایین تنه می باشند که قسمت پایین تنه شامل دامن های تا روی ساق پا هستند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت مانتوهای دوتکه تنوع بالایی است که در جنس پارچه و طرح پارچه های آنها وجود دارد. از نخی ساده ی تک رنگ گرفته تا پارچه های نخی که روی آنها کار شده است. همگی را می توانید در بازار پیدا کنید. این مانتو ها با حاشیه دوزی های جذابی که دارند می توانند چشم هرکسی را خیره کنند. معمولا این مدل از مانتو ها را اگر قصد رفتن به مهمانی ویژه ای دارید با کفش های صندل پاشنه دار ست می کنند و اگر قصد رفتن به بیرون و یا یک قرار دوستانه را دارید می توانید با صندل های پاشنه تخت نیز ست کنید تا همه آیتم ترند های استایل تابستانی را داشته باشید.

 

ست پیراهن ساحلی به همراه مانتو های نخی بلند

ترند استایل تابستونی- ست پیراهن ساحلی و مانتو بلند

 

اگر به دنبال ترندهای استایل تابستانی در کنار داشتن استایلی راحت و خنک هستید ست پیراهن ساحلی به همراه مانتو نخی بلند را به شما توصیه می کنیم.
لباس های ساحلی انواع متفاوتی دارند. آن دسته از لباس های ساحلی که تک رنگ بوده و قد آنها کمی از ساحلی های معمولی بلند تر است را می توانید برای قرار های دوستانه با یک مانتوی بلند تک رنگ و یا طرح دار ست کنید. دقت داشته باشید بهتر است که جنس پارچه ی لباس زیر و مانتو رو یکی باشد. این مدل از ست مانتو و پیراهن حالت رسمی ندارد و بهتر است در مجالس خاص از آن استفاده نکنید. برای تکمیل این استایل در خرید کیف و یا کفشتان رنگ هردو را اگر یکی انتخاب کنید بسیار شیک و زیبا خواهد شد.
در انتخاب رنگ مناسب برای این ترکیب، رنگ های شاد و زنده فراموش نشود. در کل اگر از رنگ های سرد برای روزهای گرم تابستان استفاده کنید. حس خنکی بیشتری به شما و اطرافیانتان تزریق خواهد شد.

 

ست مانتو فانتزی به همراه جین 

ترند استایل تابستونی- ست مانتو چین دار و شلوار اسکینی

 

همانطور که در اول صحبت هایمان اشاره کردیم در انتخاب ترندهای استایل تابستانی، بهتر است از شلوار های جین ضخیم و یا خیلی تنگ استفاده نکنید ولی اگر تمایل دارید که شلوار جین اسکینی بپوشید همراه با آن یک مانتوی آزاد و فری سایز را انتخاب کنید تا دچار گرما زدگی نشوید. از رنگ های روشن مثل سفید، طوسی روشن، آبی، سبز روشن و ... استفاده کنید تا نور آفتاب را جذب نکند. اگر مانتوی شما برش کلوش داشت بهتر است از صندل های زیبای بندی استفاده کنید تا استایل شما جذاب تر به نظر بیاید و کمی از حالت تکراری خارج شود. و در نهایت برای اکسسوری هایی مثل عینک و کیف نیز،  شما می توانید رنگ آنها را با کفش خود ست کنید.

 

مانتوهای فری سایز همراه با شلوار های دمپا گشاد چاکدار

ترند استایل تابستونی- ست مانتو فری سلیز و شلوار

 

مانتو های کتی اندام شما را پر تر نشان داده و در طرح ها و رنگهای متفاوتی به بازار عرضه می شوند. اگر قصد دارید استایلی رسمی و شیک داشته باشید . استفاده از مانتوهای کتی جز ترندهای استایل تابستانی امسال می باشند و شما می توانید آن را همراه با شلوار دمپا گشاد چاکدار و کتونی های همرنگ مانتو به خوبی ست کنید.

 

پیراهن های کلوش دار بلند 

ترند استایل تابستونی- پیراهن کلوش دار

پیراهن های کلوش دار بلند که چین های متعددی در بدنه ی آنجا موجود می باشد بسیار لباس های خنکی هستند که در لیست ترندهای استایل تابستان امسال قرار گرفته اند و شما می تواند رنگ شال و و این پیراهن را در یک طیف انتخاب کرده و استایلی شیک داشته باشید. به کفش ها در این استایل دقت ویژه کنید چرا که استایل خلوتی است . پس کفش های شما بیشتر از هر زمان دیگر به چشم می آید. ولی دقت داشته باشید این استایل را نمی توانید برای هر مکانی استفاده کنید. بهتر است آن را برای قرار های دوستانه و دیدار های نزدیک بپوشید.

6 مدل از جدیدترین ترندهای استایل تابستانی 1401 را بشناسید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟