هفت مدل از جدیدترین شال های مشکی نخی!

هفت مدل از جدیدترین شال های مشکی نخی!
خلاصه

جدیدترین شال های مشکی نخی و پلیسه را به شما معرفی خواهیم کرد. شال های مشکی یکی از پرطرفدار ترین شال و روسری ها هستند زیرا قابلیت ست کردن با هر استایل را در هر موقعیتی دارند.

1401/5/15
1927 بازديد
هفت مدل از جدیدترین شال های مشکی نخی!

جدیدترین شال های مشکی نخی شیک

جدیدترین شال های مشکی نخی شیک را می توانید امروز دریابید. شال های مشکی همیشه از جمله پرطرفدار ترین شال ها بوده اند. همانطور که در جریان هستید شما می توانید شال مشکی را با انواع مانتو و شومیز به راحتی ست کنید. از جمله دلایل انتخاب رنگ مشکی سنگین بودن این رنگ است. بطوری که شما فارغ از هر سنی می توانید آن را در هر مجلس و یا مهمانی ای استفاده کنید و شال مشکی به هیچ وجه فقط مناسب برای مراسم عزاداری نمی باشد. به سلیقه ی شخصی شما بستگی دارد. اگر قصد دارید از شال مشکی برای مهمانی و مجالس استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که شالهای مشکی کاملا ساده را انتخاب نکنید. شما می توانید با انتخاب شالی که کمی و تا حدودی بر روی آن کار شده است از سادگی شال خود بکاهید.

شال های شیک مشکی ویژگی های خاصی دارند که در ادامه راجب آنها برای شما صحبت خواهیم کرد.

چرا شال مشکی بپوشم؟ شال مشکی از جمله شال هایی هاست که هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه طرفداران خود را دارد. این رنگ از شال هم به پوست تیره می آید و هم کسانی که پوست روشنی دارند می توانند استفاده کنند. رنگ مشکی چرک تاب بوده و کثیفی را نشان نمی دهد.

اگر قصد دارید خرید شال و روسری برای مهمانی و مجالس دارید، می توانید شالی را انتخاب کنید که دارای دور دوزی با رنگ طلایی و یا نقره ای باشد چرا که بسیار شیک به نظر خواهید رسید. با ما همراه شوید تا جدیدترین شال های مشکی نخی را به شما معرفی کنیم.

 

جدید ترین شال های مشکی مدل پوست ماری 

شال مشکی شیک

خرید و قیمت شال مشکی پوست ماری

شال مشکی پوست ماری شالی است که امسال بسیار ترند شده و ترکیبی از رنگ مشکی همراه با حاشیه هایی با مدل پوست ماری است. این شال برای تمامی خانم ها مناسب بوده و می توانید از آن در چهار فصل سال استفاده کنید. بهتر است همراه با این مدل از شال اکسسوری و لباس های کرم روشن و یا تیره بپوشید همچنین رنگ قهوه ای شکلاتی نیز جذاب خواهد بود. شست و شوی این شال راحت است و نخ کش نخواهد شد. جنس شال از نخ ژاکارد است که آن را برای مهمانی ها مناسب می کند.

 

شال های مشکی پلیسه ای 

شال های مشکی پلیسه

خرید و قیمت شال مشکی پلیسه مربعی

شال های مدل پلیسه ای از جمله شال هایی هستند که هیچگاه از مد نخواهند افتاد. این نوع از شال جنس نخی و فوق العاده خنک دارند که باعث می شود شما بتوانید بدون اینکه احساس گرما کنید مدت زمان طولانی ای را از آن استفاده کنید. شال های مشکی پلیسه ای با اکثر استایل ها به خوبی ست می شود یعنی دیگر لازم نیست نگران استایل خود باشید. شما می توانید تنها با داشتن یک شال پلیسه ای آن را همراه با استایل کژوال ، اسپرت و ... بپوشید. البته بستگی به نوع پلیسه ها دارد. اگر پلیسه های شال ساده نباشید برای مهمانی ها نیز می توانید از آن استفاده کنید.

 

جدید ترین شال های مشکی نخی  مدل توپی

خرید و قیمت شال توپی سفید مشکی

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که طرفدار سادگی می باشند می توانید از شال های توپی مشکی با جنس نخی عالی استفاده کنید. این مدل از شال را می توانید هم با لباس های ساده و هم با لباس های مدل دار استفاده کنید. شال های توپی نخی خنک و سبک هستند و شما را به هیچ وجه اذیت نخواهند کرد.

 

ترند راه راه برای شال های مشکی 

خرید و قیمت شال مشکی راه راه

در جدیدترین شال های مشکی نخی راه راه ها امسال جایگاه بالاتری دارند. این مدل از شال های مشکی که معمولا راه راه های سیاه و سفید دارند برای استایل های کلاسیک یک انتخاب عالی می باشند. این مدل شال تمرکز مخاطب را از روی چهره ی شما بر می دارد. پس اگر تمایل دارید استایل شما بیشتر از چهره ی شما به چشم بیاید می توانید این مدل از شال را انتخاب کنید. همچنین شال های راه راه بدلیل بکار رفتن رنگ سیاه و سفید در این مدل برای تمامی رنگ پوست ها مناسب است.

 

شال های منگوله دار شیک

خرید و قیمت شال سفید و مشکی منگوله دار

شال های نخی با طرح های فراوان در تابستان و بهار وارد بازار می شوند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید از مانتوهای نخی همراه با تکه های پارچه ی ژاکارد استفاده کنید بهترین گزینه شال های مشکی سفید منگوله دار است. این مدل از شال قسمتی که بر روی سر شما قرار می گیرد مشکی بوده و دو طرف شال رنگی سفید دارد همراه با منگوله های کوچکی که در دو طرف شال قرار می گیرد.

شال مشکی نخی دامنی 

اگر می خواهید از مانتوهایی با تم رنگی و یا طرح های دخترانه استفاده کنید بهتر است شالی را در نظر بگیرید که پلیسه دارند و یا در دوخت آنها از چین های زیبا استفاده شده است. برای این مدل از شال ما به شما شال نخی دامنی را پیشنهاد می کنیم . این مدل از شال در قسمت پایینی خود چین های متعددی دارد که به شال شما جنبه ی فانتزی بیشتری می دهد.

 

شال نخی مشکی پلیسه مدل پفکی 

اگر قصد دارید موهای شما پر حجم تر نشان داده شود و یا شال شما از سرتان مقدار فاصله بگیرد بهتر است از شال های استفاده کنید که پارچه ی آنها کمی خشک تر از حد معمول بایستد. همانطور که گفتیم شال های پلیسه ای مدل های متنوع و فراوانی دارند. شالهای پفکی یکی دیگر از انوع این مدل از شالها هستند که می توانید آن را در فصل های تابستان ، بهار و پاییز به خوبی بپوشید.


اگر قصد خرید شالهای مشکی با طرح های متنوع و یا شالهای مشکی ترند را دارید می توانید به قسمت شال در فروشگاه اینترنتی کالا تیتر مراجعه کنید.تنوع بالا در توزیع شال به بازار باعث شده تا این فروشگاه به یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی بدل گردد.

هفت مدل از جدیدترین شال های مشکی نخی!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟