چند ایده استایل با بوت بلند در زمستان!

نکات مهم استایل با بوت بلند در زمستان!
خلاصه

استایل با بوت بلند زنانه و دخترانه نیاز به آگاهی و شناخت دارد. زمانی که به لباس های زمستانی و پاییزی فکر می کنیم اولین چیزی که به آن فکر می کنیم بوت های زنانه می باشد.

1401/9/10
3306 بازديد
نکات مهم استایل با بوت بلند در زمستان!

نکات مهم برای استایل با بوت بلند

از جمله کفش های زمستانی که محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم های جوان دارد، بوت بلند است. اکثر خانم ها با وجود علاقه بسیار زیادی که به این بوت های بلند دارند به دلیل عدم آگاهی و آشنایی لازم جهت ست کردن آن با سبک لباس های مختلف از خرید بوت بلند زنانه منصرف می شوند. از این رو کالاتیتر قصد دارد در این مطلب شما را با شیک ترین و زیبا ترین استایل با بوت بلند آشنا کند تا بتوانید با آگاهی کامل نسبت به انتخاب بوت بلند اقدام کنید.

 

ویژگی های بوت بلند 

با بوت بلند چظور استایل کنیم

 

با نزدیک شدن به فصل سرما خرید کفش های زمستانی از جمله بوت و نیم بوت در اولویت قرار میگیرد. بوت ها با توجه به رنگ، طرح و مدل، برند، جنس و کیفیت دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. بوت های بلند از جهت بلندی به صورت کامل قسمت رویی ساق پا را پوشانده و اندازه استاندارد آن از نظر بلندی ده سانتی متر پایین تر از زانو و یا ده سانتی متر بالاتر از زانو است.

 

نحوه ست کردن با بوت بلند

 

بوت های بلند از جهت پاشنه می توانند شامل بوت های پاشنه تخت و یا بوت های پاشنه باریک و یا پهن باشند. که این تنوع در پاشنه سبب می شود تا افراد برحسب نیاز و سلیقه خود بهتر بتوانند نسبت به خریداری این محصول اقدام نمایند.

از جمله بوت های محبوب و پر طرفدار در بین خانم ها بلند چرم و یا جیر هستند که به دلیل شیک بودن و دوام زیاد محبوبیت خاصی را به خود اختصاص داده اند. علاوه براین بوت های بلند می توانند از سایر پارچه ها مانند نوبوک و یا چرم مصنوعی نیز تهیه و ساخته شوند.

از مهم ترین گزینه هایی که برای داشتن یک استایل با بوت بلند مورد توجه خانم ها قرار میگیرد، رنگ بوت بوده که بهتر است از بوت هایی با رنگ تیره مانند مشکی و قهوه ای تیره استفاده نمایید؛ زیرا استایل یا بوت بلند رنگ تیره امکان ست کردن با اکثر لباس ها و سبک های مختلف را دارد.

 

روش ست کردن بوت های بلند زنانه با انواع لباس ها

استایل با بوت بلند زنانه

 

در این قسمت قصد داریم شما را با روش ست کردن بوت با سایر لباس ها و داشتن شیک ترین استایل با بوت بلند آشنا کنیم. بخش اول شامل رنگ بوت است. با انتخاب بوت بلند مشکی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، تا سال های طولانی تری نیاز به خرید بوت دیگری نخواهید داشت. همچنین بوت مشکی رنگ در همه زمان ها مد بوده است. 

همچنین خوب است که بدانید بوت های مشکی از هر نوع متریالی که ساخته شده باشند، از جملهکفش های زمستانی شیک محسوب می شوند و می توان آن ها را با انواع لباس های رسمی و غیر رسمی و در موقعیت و مکان های مختلف استفاده کرد و زیباترین استایل با بوت بلند را برای خود ایجاد کنید.

در صورتی که بوت مشکی انتخاب شما می باشد، دقت کنید که پنجه آن نوک تیز و پاشنه اش باریک باشد و علاوه براین توجه داشته باشید که برای بوت جیر مشکی بهتر است که قسمت جلویی بوت گرد باشد و و از پاشنه ای کاملا محکم و ضخیم برخوردار باشد.

اگر می خواهید یک استایل با بوت بلند مشکی چرم و یا جیر بی نقص و عالی داشته باشید، بهتر است آن را با لباس های کاملا مشکی ست نمایید.

 

استایل با بوت بلند زنانه سفید

 

اگر شما قصد دارید یک استایل با بوت بلند غیر رسمی داشته باشید بهتر است که از بوت های بند دار بلند استفاده نمایید چرا که گزینه بهتر و مناسب تری است. در صورتی که قصد دارید متفاوت تر باشید، بهتر است که به همراه بوت های بلند مشکی بنددار از لباس های سفید اشتقاده نمایید که به دلیل ایجاد تضاد بین دو رنگ سیاه و سفید باعث توجه نگاه ها و درخشش شما در جمع ها خواهد شد.

اگر شما اهل ریسک کردن و پوشیدن لباس های رنگ روشن از جمله رنگ سفید نیستید، می توانید از لباس هایی با رنگ تیره تر، مانند رنگ های خاکستری، قرمز، یاقوتی کاملا تیره، سبز سیر و... استفاده کرده و آن ها را با بوت های خود ست کنید.

بوت های بلند قهوه ای از جمله بوت های پرطرفدار است که با اکثر لباسهای زمستانی و پاییزی هماهنگی دارد و به راحتی ست می شود. برای داشتن یک سبک و استایل با بوت بلند که کاملا غیر رسمی باشد، میتوانید بوت های بلند قهوه ای خود را با شلوار جین کاملا چسبان و انواع ژاکت های بافتنی گشاد ست کنید.

همچنین می توان از بلوزهای ابریشمی، انواع کت و شکت های چهارخانه نیز برای ست کردن با این بوت ها استفاده کرد. اگر به استایل با بوت بلند برای موقعیت های کژوال علاقه مند هستید، می توانید بوت های بلند قهوه ای خود را با بلوزهای کاملا گشاد و شلوارهای چسبان بپوشید که علاوه بر زیبایی بسیار محبوب هستند.

 

محبوب ترین استایل با بوت بلند

استایل با بوت

 

اگر قصد دارید که برای فصل زمستان یک استایل با بوت بلند زمستانی بسیار شیک انتخاب کنید، حتما خرید بوت را در اولویت قرار دهید. قبل از انتخاب بوت خود حتما آگاهی و آشنایی کامل با بوت های بلند داشته باشید.

از محبوب ترین استایل های زمستانی می توان به بوت های بلند مشکی، قوه ای، بوت پاشنه دار چرمی و یا بوت های هزاربند و... اشاره کرد. 

بوت های بلند رنگ مشکی یک انتخاب عالی برای استایل های رسمی و خیابانی محسوب می شوند که البته در زمان خریداری آن ها باید به نکاتی مانند مدل پنجه توجه کرد. از زیبا ترین بوت ها، بوت های چرم رنگ مشکی با نوک بازیک است که در صورت متناسب بودن با سلیقه شما، بهتر است که این مدل را  انتخاب نمایید. افرادی که اغلب به دنبال استایل با بوت بلند چرمی هستند، در مرکزتوجه دیگر افراد قرار دارند.

 

 

نکات مهم استایل با بوت بلند در زمستان!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟