کتانی زنانه استرج غواصي

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتانی زنانه استرج غواصی

کتانی ها در دنیای مد دارای جایگاه ویژه ای هستند که سال هاست با طرح ها و رنگ های متفاوت و مختلف همراه ما می باشند. در گذشته این تفاوت در طرح و رنگ کتانی ها بود اما اکنون جنس کتانی ها هم باهم متفاوت هستند. مانند کتانی کش بافت، کتانی غواصی و... .

کتانی زنانه استرج غواصی یکی از کتانی هایی است که این روزها در پای اکثر خانم ها می توانید ببینید. این کتانی ها به دلیل راحتی و سبکی یکی از کتانی های پر فروش و ترند شده است.

جنس رویه به کار رفته در این کتانی غواصی درجه یک است که کاملا ضد آب می باشد. این کتانی قابلیت شست و شو دارد اما دقت کنید که از آب داغ و شوینده قوی برای شست و شو استفاده نکنید تا بتوانید برای مدت طولانی تری از این کتانی استفاده کنید‌.

زیره به کار رفته در کتانی زنانه استرج غواصی پیو PU فنرخورده که فوق العاده سبک و راحت می باشد، است. به همین دلیل شما می توانید بدون اینکه نگران آسیب به کمر و پاهای خود باشید از آن در پیاده روی های طولانی، خرید و... استفاده کنید. 

این کتانی برای مکان های رسمی، خرید و مهمانی ها می باشد. به دلیل سادگی در طراحی قابلیت ست کردن برای انواع استایل های مختلف را دارد. و به دلیل اینکه فاقد بند برای بستن می باشد نحوه پوشیدن و استفاده از آن راحت است.

کتانی زنانه استرج غواصی در دو رنگ سفید و مشکی از سایز ۳۶ تا ۴۰ با کد ۲۷۸ در فروشگاه اینترنتی کالاتیتر موجود می باشد. 

سایز:
۳۶ تا ۴۰
زیره:
پیو PU
قالب:
استاندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟