صندل زنانه لمه استرج

دسته بندی محصول: صندل و دمپایی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

صندل زنانه استرج لمه

 صندل های زنانه در طرح ها و جنس های متفاوت به بازار عرضه می شوند تا خانم ها بتوانند با هر سبک و سلیقه ای صندل موردنظر خود را بخرند‌. یکی از این صندل ها، صندل زنانه لمه می باشد.

صندل های لمه شامل خصوصیات متفاوتی مانند نرمی، راحتی، رنگبندی  هستند. نرمی صندل لمه به به کیفیت مواد اولیه آن برمیگردد که البته مهم ترین ویژگی که یک صندل زنانه لمه باید داشته باشد نرمی آن است. درصورتی که از پلاستیک تهیه شده باشد بسیار خشک، شکننده و خشن خواهد بود‌. اگر از پارچه چند لایه یا استرج ساخته شود بسیار نرم و راحت است. 

پا قلب دوم انسان است پس باید در خرید صندل زنانه  مناسب دقت کافی داشته باشید.  کیفیت صندل انتخابی باید به گونه ای باشد که هنگام راه رفتن احساس درد در کف پا نکنید. مورد دیگه ای که اهمیت دارد وزن صندل می باشد که باید حداقل وزن را داشته باشد و بندهای اطراف آن باید کاملا نرم و محکم باشند تا در هنگام پوشیدن دچار پارگی نشود.

مجموعه کالاتیتر با تولید صندل زنانه لمه کار شما را برای انتخاب و خرید یک صندل با کیفیت و قیمت مناسب راحت کرده است.

صندل زنانه لمه از جنس استرج درجه یک تولید شده است که بسیار بادوام و نرم می باشد. به همین دلیل بسیار انعطاف پذیر برای پیاده روی های طولانی است.

در طراحی این صندل زنانه در کنار کیفیت زیبایی هم در نظر گرفته شده است. این صندل با تمام استایل ها اعم از کژوال، تینیجر، الگانت و... ست می شود.

کفی به کار رفته در صندل زنانه لمه طبی می باشد. یکی از مواردی که باید در هنگام خرید صندل به آن توجه کنید کفی استفاده شده در آن است. کفی صندل باید به گونه باشد که مطابق با ارگونومی کف پای انسان طراحی شده باشد تا زمانی که پا در آن قرار میگیرد فرم پا را به خود بگیرد‌ کفی طبی از آسیب به مهره های کمر و پاشنه پاهای شما در هنگام راه رفتن های طولانی جلوگیری می کند.

صندل زنانه لمه با زیره پیو PU تولید شده است تا از خستگی پاهای شما در پیاده روی های طولانی و استفاده روزمره جلوگیری کند. این زیره با کفی طبی مانع از عرق کردن پاهای شما در هوای گرم تابستان میشود و با جذب کامل رطوبت احتمال لیز خوردگی و احیانا زمین خوردن شما کم می شود.

شما می توانید صندل زنانه لمه را در دو رنگ مشکی و نقره ای با کد ۳۳۸ از فروشگاه اینترنتی کالاتیتر خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

سایز:
37 تا 40
زیره:
پیو pu با کفی طبی
قالب:
استاندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟