مانتو شومیزی دکمه دار

دسته بندی محصول: مانتو
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

مانتو شومیزی دکمه دار

مانتو یکی از مهم ترین پوشش های خانم ها محسوب می شود که زیبایی استایل آن ها را دو چندان می کند. مانتوها در طرح ها و مدل های متفاوت زیادی دوخته می شوند که انتخاب هر کدام از آن ها به سلیقه بانوان بستگی دارد. 

امروزه مانتوهای شومیزی و کوتاه طرفداران خاص خودشان را دارند. این مانتوها کاملا مناسب برای استایل های تینجر و کژوال می باشد . شما می توانید مانتو شومیزی را با شلوارهای بگ ست کنید و استایلی شیک و متفاوت داشته باشید.

یکی از نکاتی که هنگام خرید مانتو باید به آن توجه شود جنس مانتو است. مانتوها با جنس های متفاوت برای فصل های مختلف طراحی و دوخته می شوند. انتخاب درست جنس مانتو مناسب با فصل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مانتوی دخترانه شومیزی دوخته شده با جنس لنین است که مناسب بهار و تابستان می باشد. این مانتو مانع از جذب گرما می شود و بسیار خنک و لطیف است. 

دو طرف مانتو به صورت هلال است و زیبایی کار را دو چندان کرده است. قد مانتو شومیزی ۸۰ می باشد که کاملا مناسب برای ست کردن با شلوارهای بگی و بوت کات است. این مانتو دارای دکمه در قسمت جلو و سر آستین است که قابلیت بسته شدن دارد.

مانتو شومیزی دکمه دار در چهار رنگ شیک و تابستانی در سایت فروشگاه کالاتیتر موجود می باشد. این مانتو فری سایز بوده و خانم ها از سایز ۳۶ تا ۴۴ می توانند آن را خریداری نمایند.

افزودن نظر
محصولات مشابه
چطوری میتونم کمکتون کنم؟