صندل بندی زنانه سگک دار

دسته بندی محصول: صندل و دمپایی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

صندل بندی زنانه سگک دار

صندل ها یکی از قدیمی ترین پاپوش ها یا کفش ها هستند که به دلیل باز بودن و عرق نکردن پاها همیشه مورد استفاده خانم ها و آقایان بوده است. این مدل کفش ها برای نقاط گرم و شرجی کاملا مناسب می باشند و همچنین برای استفاده در استایل های ساحلی صندل ها گزینه خوبی هستند.

امروزه صندل ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و روانه بازار میشوند. اما نکته مهمی که در هنگام خرید صندل زنانه باید قبل از ظاهر صندل به آن توجه کرد راحتی و نرمی صندل می باشد. به دلیل اینکه صندل ها در فصول گرم سال استفاده می شوند باید پاهای شما در صندل احساس راحتی کنند تا مانع از تاول زدن پاها در پیاده روی های طولانی شوند.

در تولید صندل بندی زنانه سگک دار در کنار طراحی به روز و جدید از زیره طبی نیز استفاده شده است تا از آسیب به کمر و تاندون پاهای شما جلوگیری شود. این صندل قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد که بسیار راحت و سبک می باشد.

 برای بسته شدن صندل بندی زنانه دو سگک در کنار صندل طراحی شده است تا با تنظیم بند دور مچ پاهای خود از فشار و آسیب جلوگیری کند. 

شما می توانید صندل بندی زنانه سگک دار را از سایز ۳۷ تا ۴۰ در دو رنگ کاربردی سفید و مشکی از سایت کالاتیتر خریداری نمایید. 

سایز:
۳۷ تا ۴۰
زیره:
طبی
قالب:
استاندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟