مانتو کوتاه دخترانه دکمه دار

دسته بندی محصول: مانتو
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

مانتو کوتاه دخترانه دکمه دار

خانم های جوان یکی از طرفداران پرو پا قرص مانتوهای کوتاه اسپرت هستند به همین دلیل این مانتو تبدیل به پرطرفدار ترین مانتو شده اند. مانتو یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی می باشد به همین دلیل انتخاب طرح و رنگ مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این بین مجموعه کالاتیتر مانتو کوتاه دخترانه اسپرت را که یکی از مدل های مانتو پرفروش این روزها است برای خانم های خوش سلیقه تولید کرده است.

مانتو کوتاه دخترانه بند دار از جنس لنین که بسیار خنک و نرم می باشد دوخته شده است. این مانتو برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است زیرا مانع جذب گرما می شود.

یکی از نکات خرید مانتو بعد از داشتن جنس مناسب طراحی و مدل دوخت مانتو است. مانتوی کوتاه دخترانه دکمه دار علاوه بر دوخت بسیار تمیز و ظریفی که دارد دارای طراحی شیک و اسپرتی می باشد.

در طراحی این مانتو کناره های مانتو به صورت هلال دوخته شده و با داشتن بند می توانید اندازه هلال آن را تعیین کنید. همچنین قد جلو و پشت مانتو کوتاه دخترانه متفاوت می باشد که زیبایی خاصی به مانتو داده است. قد جلوی مانتو ۷۳ و قد پشت ۸۲ است. 

شما می توانید مانتو کوتاه دخترانه دکمه دار را با سه رنگ شاد و تابستانی از سایت کالاتیتر خریداری نمایید دقت کنید این مانتو فری سایز بوده و مناسب خانم ها از سایز ۳۶ تا ۴۴ می باشد.

افزودن نظر
محصولات مشابه
چطوری میتونم کمکتون کنم؟