صندل گیس بافت پهن

دسته بندی محصول: صندل و دمپایی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

صندل گیس بافت پهن

با فرا رسیدن فصل تابستان بهترین کفش هایی که می توانید استفاده کنید صندل ها هستند. صندل ها انواع متفاوتی دارند اما یکی از طرح هایی که بسیار ترند شده اند در این تابستان صندل گیس بافت می باشند. 

نکته مهمی که در خرید صندل زنانه باید در تگنظر بگیرید راحتی و سبک بودن آن است. همچنین صندلی که انتخاب می کنید باید زیره طبی داشته باشد تا با پیاده روی های طولانی مدت پاهای شما درد نگیرد و خسته نشوید. 

صندل گیس بافتی که قرار است به شما معرفی کنیم علاوه بر داشتن زیره پیو و مقاوم در برابر سایش و شکستگی است که از سر خوردن شما جلوگیری می کند. همچنین این صندل جنس بسیار انعطاف پذیری دارد‌ و فوق العاده سبک و راحت می باشد. علاوه بر زیره عالی این صندل،  کفی طبی دارد و برای  سرپا ایستادن و پیاده روی در تایم های طولانی مناسب می باشد‌ و فشاری که بر روی کمر شما خواهد آمد را کمتر می کند.

علاوه بر داشتن زیره ضد سایش، صندل های گیس بافت بسیار سبک هستند و شما می توانید گام هایتان را بدون احساس سنگینی در ناحیه پا به راحتی بردارید. جنس به کار رفته در صندل گیس بافت پهن پارچه بیاله حوله ای درجه یک است.

صندل گیس بافت پهن دارای لژ ۳ سانتی است و می تواند تا حدودی قد شما را بلند تر کند. اگر مایل به سفارش این نوع صندل هستید سایت فروشگاهی کالاتیتر صندل گیس بافت پهن را از سایز ۳۷ تا ۴۰ در پنج رنگ زیبا و تابستانی موجود کرده است.

سایز:
37 تا ۴۰
زیره:
طبی
قالب:
استاندارد
جنس:
رنگبندی:
مشکی، سفید و بنفش
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟