صندل لا انگشتی زنانه نگین

دسته بندی محصول: صندل و دمپایی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

صندل لا انگشتی زنانه نگین

خانم ها و بانوان جوان در فصل های گرم سال به دنبال کفش مناسب برای قدم زدن، خرید و... هستند. صندل های زنانه لا انگشتی همیشه جز محبوب ترین کفش های فصل تابستان بوده است. صندل های لا انگشتی هیچ گاه از مد نمی افتند. همچنین به شما این فرصت را می دهند که بدون عرق کردن در قسمت پا و بدون گرفتن سطح پای شما به راحتی راه بروید.

شما می توانید صندل لا انگشتی زنانه را با دامن هایی با اندازه متوسط بپوشید و یا با شلوارهای پارچه ای بگی ست کنید. به دلیل نداشتن پاشنه بهتر است شلوار و یا دامن های خیلی بلند را انتخاب نکنید تا تعادل در استایل شما حفظ شود.

زیره صندل لا انگشنی زنانه نگین بسیار انعطاف پذیر می باشد و سایش یا شکستگی نخواهد داشت. بندهایی که بین دو انگشت فاصله می اندازند و به هیچ وجه جدا نخواهد شد. همچنین بندهای این صندل دولایه است و نگینی که روی صمدل کار شده اتمی پرسی می باشد. 

شما می توانید انواع صندل زنانه جدید و  صندل لا انگشتی زنانه نگین دار را که در سه رنگ کرم، سفید و مشکی از سایز ۳۷ تا ۴۰ موجود و قابل سفارش می باشد را از سایت کالاتیتر خریداری نمایید.

کالاتیتر بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی محصولات زنانه با کیفیت و درجه یک می باشد. که پنج سال سابقه فروش اینترنتی را در شبکه های مجازی در کارنامه خود دارد. پس شما می توانید با خیال راحت از انواع صندل های زنانه دیدن کنید و از جنس و کیفیت درجه یک آن اطمینان کامل داشته باشید. 

 

سایز:
37 تا ۴۰
زیره:
بیاله
قالب:
استاندارد
جنس:
رنگبندی:
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟