شال نخی پلیسه مدل پفکی

دسته بندی محصول: شال و روسری
زیر دسته بندی محصول: شال
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

شال نخی پلیسه مدل پفکی

هر سال تعداد زیادی از مدل های جدید شال و روسری به بازار روانه میشوند اما یکی از مدل هایی که سال هاست در دنیای شال و روسری ها جایگاه خاص خود را دارند و هیچگاه از مد نمی افتند شال و روسری های پلیسه دار هستند. 

زمانی که خیاط روی شال و روسری به صورت دائم تا می اندازد را پیلی می گویند. این پیلی ها را می توان با طرح های متفاوتی روی پارچه ایجاد کرد. پارچه های پلیسه دار هم از پارچه هایی است که روی آن ها پیلی ایجاد شده است.

استفاده از جنس نخ در هنگام خرید شال های پلیسه دار از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا جنس نخ به دلیل نرم و سبک بودن ایستایی بالایی روی سر دارد و سر نمی خورد.

شال نخی پلیسه مدل پفکی یکی از شال هایی است که با هر استایلی برای هر موقعیتی به راحتی ست می شود و ظاهر شما را زیبا و به روز می کند. این شال از جنس نخ مرغوب و درجه یک دوخته شده است تا در گرمای تابستان از عرق کردن سر جلوگیری کند.

شال نخی پلیسه مدل پفکی دور دوخت می باشد به همین دلیل از نخ کش شدن و ریش شدن شال در هنگام شست و شو جلوگیری می کند. نکته مهمی که در هنگام شست و شوی پارچه های پلیسه باید در نظر بگیرید استفاده کردن از آب سرد برای شست و شو می باشد. در هنگام اتو کشیدن نیز بهترین حالت اتوی غیر مستقیم است به این صورت که از یک پارچه نازک بر روی شال هنگام اتو کشیدن استفاده کنید.

جنس:
نخ
ابعاد:
تعداد رنگ:
هشت رنگ
نوع دوخت:
دور دوخت
امکان لیز خوردن:
ندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟