شال پلیسه منگوله چوبی

دسته بندی محصول: شال و روسری
زیر دسته بندی محصول: شال
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

شال پلیسه منگوله چوبی

شال های پلیسه نخی یکی از بهترین شال ها برای ست کردن با هر استایلی می باشد. این شال ها چندین سال است که در لیست محبوب ترین شال ها قرار میگیرد. شال های پلیسه را براساس جنس، نوع پلیسه و طرح و فاصله بین پلیسه ها می توان تفکیک کرد.

شال پلیسه منگوله چوبی از جنس نخ با کیفیت تولید و دوخته شده است که به همین دلیل بسیار نرم و خنک می باشد. این شال ایستایی فوق العاده ای روی سر دارد و بسیار سبک است که برای روزهای گرم سال بسیار مناسب می باشد. شال پلیسه منگوله چوبی اصلا لیز نیست و سر نمی خورد.

شال پلیسه منگوله چوبی به دلیل دور دوخت بودن از ریش ریش شدن و نخ کش شدن هنگام شست و شو جلوگیری می کند. لطفا دقت داشته باشید که در هنگام شست و شو از آب سرد استفاده کنید تا کیفیت محصول و پارچه ماندگاری طولانی تری داشته باشد.

یکی از نکته های مهم در خرید شال کیفیت و زیبایی شال می باشد. شال پلیسه منگوله چوبی با کیفیت بالا در ۹ رنگ متفاوت و جذاب در سایت کالاتیتر موجود می باشد. در گوشه های شال منگوله های چوبی برای زیبایی و ظرافت بیشتر قرار داده شده است. شما می توانید این محصول را به راحتی خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

 

جنس:
ابعاد:
تعداد رنگ:
۹ رنگ
نوع دوخت:
دور دوخت
امکان لیز خوردن:
ندارد
افزودن نظر
محصولات مشابه
چطوری میتونم کمکتون کنم؟