کتونی دخترانه و زنانه فشن

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتونی دخترانه و زنانه فشن

می توان گفت کتانی ها یکی از مهم ترین آیتم های استایل شما در خوش پوشی می باشد. همچنین کتانی ها انتخاب بسیار مناسبی هستند برای زمان هایی که می خواهید پیاده روی های طولانی داشته باشید.

کتونی دخترانه و زنانه فشن با جنس رویه بیاله درجه یک و زیره پیو بسیار سبک و نرم می باشد که از فشار به مهره های کمر و گردن شما در پیاده روی های روزانه جلوگیری می کند. این کتانی قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد که باعث راحتی پاهای شما در کفش می شود.

در هنگام خرید کتانی زنانه بعد از راحتی و اندازه بودن کفش زیبایی و ظاهر کتانی از اهمیت بالایی برخوردار است. کتونی دخترانه و زنانه فشن با طراحی به روز و زیبایی که دارد بسیار شیک و خوش پا می باشد. این کتانی در رنگبندی مشکی، سفید ، کرم و سبز موجود است که قابلیت ست کردن با استایل های تینیجر و کژوال و همچنین سبک های متفاوت دیگر از استایل ها را دارد. شما می توانید کتونی دخترانه و زنانه فشن را در هر موقعیتی و هر مکانی بپوشید و بدرخشید.

کتونی دخترانه و زنانه فشن در رنگبندی، مشکی و طوسی از سایز ۳۷ تا ۴۰ با کد ۴۵۳۱ در سایت فروشگاه اینترنتی کالاتیتر موجود می باشد. شما می توانید آن را به راحتی خریداری کنید تا در سریع ترین زمان به دست شما برسد.

سایز:
۳۷ تا ۴۰
زیره:
پیو
قالب:
استاندارد
جنس:
-
رنگبندی:
مشکی، سفید، کرم و سبز
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟