کتونی لژدار دخترانه و زنانه آلدو

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتونی لژدار دخترانه و زنانه آلدو
کتانی های لژدار برای خانم هایی که دوست دارند تا کمی کشیده تر دیده شوند اما علاقه ای به کفش های پاشنه بلند ندارند بسیار مناسب می باشد. کتانی های لژدار می توانند قد شما را کشیده تر نشان دهند بدون اینکه پاهای شما را خسته کنند و شما می توانید ساعت ها از این کفش ها استفاده کنید.
کتونی لژدار دخترانه و زنانه آلدو با داشتن لژ ۵ سانتی متری شما را کشیده و زیبا می کند. این کتانی برای ورزش و پیاده روی های طولانی بسیار مناسب می باشد زیرا لژ بلند کفش از ضربه هایی که به پاهای شما در هنگام پیاده روی وارد می شود جلوگیری می کند. 
یکی از ویژگی های مهم در هنگام خرید کتانی زنانه و دخترانه که باید به آن توجه کرد راحتی و سبک بودن کفش می باشد. کتونی لژدار دخترانه و زنانه آلدو بسیار منعطف، نرم و سبک است هنچنین زیره استفاده شده پیو طبی می باشد به همین دلیل از خستگی پاهای شما  و هنچنین آسیب به گردن و کمر در هنگام راه رفتن جلوگیری خواهد کرد.
کتونی لژدار دخترانه و زنانه آلدو با طراحی شیک و ترندی که دارد برای خانم ها بد هر استایلی مناسب است از استایل های کژوال گرفته تا تینیجر به راحتی می توانند آن را با لباس های خود ست کنند. 
شما می توانید کتونی لژدار دخترانه و زنانه آلدو را از سایت کالاتیتر خریداری نمایید. این کتانی از سایز ۳۷ تا ۴۰ موجود می باشد‌. 

سایز:
37 تا 40
زیره:
پیو
قالب:
استاندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟