صندل زنانه مدل لوزی

دسته بندی محصول: صندل و دمپایی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

صندل ها در دنیای مد از تنوع و طرح بالایی برخوردارند و در فصل های گرم سال به دلیل اینکه مانع از عرق کردن پا می شوند یکی از پرطرفدارترین کفش ها هستند.

صندل زنانه لوزی یکی از صندل های ترند سال می باشد که با طراحی خاص و زیبا قابلیت ست شدن با هر استایلی را دارد. این صندل با داشتن بندهای نرم در قسمت روی کار از اذیت شدن پاهای شما هنگام استفاده طولانی جلوگیری خواهد کرد.

نکته ای که همیشه باید در هنگام خرید کفش زنانه در نظر بگیرید زیره به کار رفته و کفی کفش می باشد. زیره صندل لوزی پیو می باشد که مانع از آسیب به کمر و  پاهای شما در هنگام پیاده روی های طولانی میشود و همچنین کفی صندل دارای لژ به طول ۳ سانتی متر است که  از ضربه  هایی که هنگام راه رفتن به پاشنه پاها وارد میشود، جلوگیری می کند.

نحوه بسته شدن صندل زنانه مدل لوزب به صورت چسبی می باشد. این صندل را می توانید با استایل های تینیجر و کژوال ست کنید و در مهمانی ها و دوره همی های دوستانه بپوشید تا یک استایل به روز و ترندی داشته باشید.

شما می توانید صندل زنانه مدل لوزی با کد: ۸۴۲۹را در فروشگاه اینترنتی کالاتیتر مشاهده و خریداری نمایید. این صندل از سایز ۳۷تا ۴۰ در دو رنگ نارنجی و صورتی موجود می باشد. لطفا دقت کنید عدم نمایش یک رنگ به معنای ناموجود بودن همان رنگ می باشد.

سایز:
۳۷ تا ۴۰
زیره:
پیو سبک و راحت
قالب:
استاندارد
جنس:
برزنت
رنگبندی:
مشکی و کرم
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟