کتانی دخترانه و زنانه مدل بابونه

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتونی دخترانه و زنانه مدل بابونه

روزهایی که می خواهید یک استایل شیک و به روزی در کنار راحتی داشته باشید کتانی ها بهترین گزینه هستند. کتانی ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی وجود دارند اما نقطه مشترک در بین این همه طرح و رنگ، این است که به راحتی با هر استایلی ست می شوند.

کتانی دخترانه و زنانه مدل بابونه یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کتانی ها در بین خانم ها می باشد. طراحی ظریف و جدید این کتانی آن را جز کتانی های ترند سال قرار داده است. 

کتانی دخترانه و زنانه مدل بابونه برای پیاده روی های طولانی و استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد زیرا با داشتن کفی نرم و انعطاف پذیری از خستگی پاهای شما جلوگیری می کند‌. همچنین زیره به کار رفته در این کتانی پیو PU است که مانع از آسیب به کمر می شود. 

خرید کتانی زنانه و دخترانه یکی از آیتم های ضروری استایل شما می باشد که باید در کنار راحتی به طراحی و خوش پا بودن کفش توجه کرد. کتانی بابونه با طراحی زیبا و شیک را می توانید در مهمانی ها و دوره همی های دوستانه استفاده کنید و بدرخشید.

شما می توانید این کتانی را از فروشگاه اینترنتی کالاتیتر در سه رنگ مشکی، سفید و سبز خریداری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

لطفا دقت کنید عدم نمایش یک رنگ به معنای ناموجود بودن همان رنگ می باشد‌.

 

سایز:
۳۷ تا ۴۰
زیره:
پیو PU
قالب:
استاندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟