کتانی دخترانه و زنانه off white

دسته بندی محصول: کتانی اسپرت
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

کتانی دخترانه و زنانه off white

در سال های نه چندان دور بانوان از کفش های پاشنه بیشتر استفاده میکردند اما با گذشت سال ها راحتی بیشتر از زیبایی برای خانم ها در اولویت قرار گرفت به همین دلیل کتانی ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است‌.

کتانی دخترانه و زنانه off white این روزها یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش ها می باشد. این کتانی با طراحی شیک و به روز به راحتی با انواع استایل ها مانند کلاسیک، کژوال و تینیجر ست می شود. شما می توانید این کتانی را با شلوارهای بگ و بوت کات بپوشید و در مهمانی ها و دوره همی های دوستانه بدرخشید.

کتانی دخترانه و زنانه off white با رویه چرم صنعتی درجه یک تولید شده است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. 

یکی از ویژگی هایی که در زمان خرید کتانی زنانه و باید در نظر بگیرید راحتی و سبک بودن کفش می باشد. این کتانی دخترانه و زنانه با زیره پیو و کفی طبی بسیار سبک و نرم می باشد که برای پیاده روی های طولانی و استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد‌ و مانع از آسیب به کمر و پاهای شما می شود. همچنین به دلیل داشتن لژ از ضرباتی که به پاشنه پا هنگام راه رفتن وارد می شود، جلوگیری می کند.

شما می توانید کتانی دخترانه و زنانه off white را از سایز ۳۷ تا ۴۰ در دو رنگ کاربردی سفید و مشکی از فروشگاه اینترنتی کالاتیتر خریداری نمایید. 

دقت کنید عدم نمایش یک رنگ به معنای ناموجود بودن همان رنگ می باشد.

سایز:
۳۷ تا ۴۰
زیره:
پیو با کفی طبی
قالب:
استاندارد
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟