ست کیف و ونس کشی زنانه

دسته بندی محصول: ست کیف و کفش
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

ست کیف و ونس کشی زنانه
امروزه اکثر خانم‌ها در زمان خرید کیف و کفش اغلب به دنبال نمونه‌های ست هستند؛ زیرا علاوه بر زیبایی در شیک و خاص بودن استایل آن‌ها نیز تاثیر فوق العاده‌ای دارد. کفش ونس در اصل از نمونه‌های دوست داشتنی و ویژه برای انواع استایل‌های شیک اسپرت است که جذابیت فوق العاده‌ای به همراه دارد.
ست کیف و ونس کشی زنانه از جمله ست‌های محبوب کیف و کفش در دنیا است که امروزه شرکت‌های بسیار زیادی در حوزه تولید این محصول فعالیت دارند و خوشبختانه توانسته‌اند با طراحی و تولید محصولات باکیفیت، زیبا و خاص مورد توجه بسیاری از خانم‌ها در سراسر دنیا از جمله کشور ما قرار بگیرند.
ست کیف و ونس کشی اغلب در طرح‌های بسیار ساده با رنگ‌بندی‌های خاص که اغلب ترکیب دو الی سه رنگ است، تولید می‌شوند که همین امر سبب محبوبیت خاص این ست در بین خانم‌های ایرانی شده است. این ست اغلب برای خانم‌هایی که تیپ اسپرت و خاص دارند، کاربرد دارد.
از مهمترین مشخصات و خصوصیات ست کیف و ونس کشی زنانه می‌توان به سایزبندی ونس از ۳۷ الی ۴۰، چهار سانت اندازه لژ ونس، بسته شدن کیف با کمک زیپ و قفل مخصوص، بلند بودن بند کیف به اندازه ۱۴۰ سانتی متر، استفاده از چرم مصنوعی فندی باکیفیت جهت تولید کیف، رنگ‌بندی متنوع و زیبا اعم از صورتی، سبز، مشکی، سورمه ای، وجود جیب داخلی درون کیف، تولید شده در کشور ایران، دارای گارانتی ۶ ماهه، استحکام و مقاومت بالا، درجه یک و اصل بودن چرم استفاده شده در تولید این ست و… اشاره کرد.

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی مرغوب
نوع بسته شدن:
زیپ و قفلی
ارتفاع بند بلند:
۱۴۰ سانت
ارتفاع دسته کوتاه:
-
جنس :
چرم مصنوعی فندی
رنگ یراق:
دودی خارجی
گارانتی:
شش ماهه برند کالاتیتر
افزودن نظر
محصولات مشابه
چطوری میتونم کمکتون کنم؟