روش های ست کردن مانتوهای شومیزی برای بهار و تابستان!

مانتو های شومیزی را چطور ست کنیم؟
خلاصه

ست کردن مانتوهای شومیزی با کفش، صندل، شال و روسری و همچنین انواع شلوار بگی، اسکینی و بوت کات. راهنمای ست کردن انواع مانتوهای شومیزی در مجله کالاتیتر.

1401/4/4
2456 بازديد
مانتو های شومیزی را چطور ست کنیم؟

مانتو شومیزی را چگونه ست کنیم؟

ست کردن مانتوهای شومیزی کار چندان سختی نیست. این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. مانتوهای شومیزی در اصل به همان شومیزهایی گفته می شود که قد بلند تری دارند تا شما بتوانید آن را در خیابان به راحتی بپوشید. ماهیت مانتوهای شومیزی خنک بودن و راحت بودن است و مناسب دوره همی های دوستانه و مسافرت می باشد.
شما می توانید مانتوهای شومیزی را در خیابان استفاده کنید این مانتوها برای مجالس و مهمانی های خاص مورد استفاده واقع نمی شوند. ولی در قرار های دوستانه و یا مهمانی ها و جمع های نزدیک فوق العاده شیک خواهند بود.
مانتو های شومیزی برای چه فصلی مناسب هستند؟
مانتو های شومیزی برای فصل های بهار و تابستان بهترین انتخاب می باشند شما می توانید از پارچه های تک رنگ و پارچه های طرح دار با رنگ های شاد برای این مدل از مانتوها به خوبی استفاده کنید.

 

مدل های مانتوهای شومیزی

مانتو شومیزی را چگونه ست کنیم

مانتو کوتاه پرچ دار

مانتو های شومیزی در دو دسته ی دکمه دار و بی دکمه تولید و راهی بازار می شوند و شما می توانید به انتخاب خود هر یک از اینها را انتخاب کنید.
مانتو های شومیزی از جمله محبوب ترین مانتو ها در بین خانم ها می باشند. این مدل از مانتو اکثرا در برش هایی با قد 70 الی 85 سانتی متر دوخته می شود. مانتو های شومیزی داری طرح ها و رنگهایی مختلفی می باشند که برای فصل های گرم سال انتخاب بسیار مناسبی هستند.
محبوب ترین مدل مانتوهای شومیزی در بین خانم های جوان مانتوی شومیزی طرح کلاسیک می باشد. چرا که شما می توانید از آن در اکثر جاها به راحتی استفاده کنید و حتی برای قرار های دوستانه و کاری انتخابی شیک و مناسب است. مانتو های شومیزی کلاسیک اکثرا در رنگ سفید دوخته و عرضه می شود که با طرح و برش ساده ی خود نظرها را جلب خواهد کرد. اگر می خواهید استایل شما زیباتر به نظر برسد می توانید جلیقه ی کوتاه و در رنگ مخالف سفید همراه با این مانتو ست کنید البته در این حالت استایل شما اسپرت خواهد شد.

 

مانتو شومیزی رو با چی بپوشیم

خرید مانتو دو تیکه بلند

مدل بعدی مانتوی شومیزی مانتو هایی هستند که با پارچه های طرح دار دوخته می شوند این مدل از مانتو ها اگر برشی آزاد داشته باشند و با پارچه های راه راه دوخته شده باشند شما را بسیار خوش استایل تر نشان خواهد داد. مانتو های شومیزی جذب با طرح های متفاوت از جمله راه راه و یا طرح های درشت شما را خوش اندام خواهد کرد.
شومیز مانتویی جلو کوتاه یکی از شومیز هایی است که ترند شده و شما می توانید آن را در مهمانی های دوستانه و یا قرار های دوستانه حتی استفاده کنید. دلیل محبوبیت این مانتوها علاوه بر داشتن برشی آزاد استفاده از پارچه های لخت برای دوخت آنها می باشد. در این مدل مانتو قسمت جلویی مانتو از پشت مانتو کوتاه تر می باشد و شما می توانید آن را همراه با شلوار بگی پارچه ای و مینی اسکارف و یا همراه با شال و شلوار های پارچه ای مام استایل ست کنید. کفش های مناسب برای این مدل مانتو کتونی های لژدار و یا صندل ها می باشند.

 

ست کردن مانتو های شومیزی با صندل و یا کتونی

ست مانتو شومیزی با کتونی

خرید مانتو شومیزی راه راه

یکی از دغدغه ی اکثر افراد به هنگام پوشیدن یک مانتو این است که حالا همراه با این مانتو می توانم چه کفشی را ست کنم.
یکی از مزیت های بزرگ مانتوهای شومیزی این است که می توان آن ها را هم با کفش های صندل و هم با کتونی به خوبی ست کرد. 

ست کردن مانتو شومیزی با صندل

خرید صندل بندی زنانه مدل گره ای

اگر از شومیز هایی با رنگ سفید استفاده می کنید بهتر است کتونی هایتان نیز به رنگ سفید باشد و اگر از صندل همراه با مانتوی شومیزی که طرح و رنگ تابستانه ی فانتزی و یا اسپرت دارد استفاده می کنید. بنا به سلیقه ی خودتان می توانید صندل های پاشنه تخت را در رنگ های متنوع بپوشید. صندل های گیس بافت و صندل های بندی نیز با مانتو های شومیزی ست می شود.

 

ست کردن مانتوی شومیزی همراه با کیف 

ست کردن مانتو شومیزی با کیف

خرید کیف مجلسی زنجیری

کیف از جمله اکسسوری های پر طرفدار است که علاوه بر جنبه ی زیبایی بخشی به استایل شما ، می توانید از آن استفاده ی کاربردی نیز داشته باشید . مهم ترین نکته درباره ی خرید یک کیف خوب و با کیفیت در این است که به شانه های شما آسیب نزند و سبک و راحت باشد. اگر به دنبال انتخاب یک کیف مناسب برای ست کردن همراه با مانتوهای شومیزی هستید بهتر است که از کیف هایی در سایز کوچک استفاده کنید .کیف های سایز کوچک شامل کیف های یکطرفه می شود استفاده از این مدل کیف بسیار مناسب است چرا که استایل شما اسپرت و یا راحتی است و استفاده از کیف بزرگ جلوه ی زیبایی نخواهد داشت. رنگ کیف را با شال و یا کفشتان ست کنید . تضاد رنگ ها و یا استفاده از یک طیف رنگی خاص در استایلتان را فراموش نکنید.

 

ست کردن مانتوهای شومیزی با اکسسوری

ست کردن مانتو شومیزی با اکسسوری

خرید کمربند پهن violet

اکسسوری ها اجزای کوچک ولی تاثیرگزار در استایل شما خواهند بود.
بهترین اکسسوری برای استایل هایی با مانتوهای شومیزی دکمه دار و ساده استفاده از ساعت می باشد. اگر قصد دارید از مانتوهای شومیزی طرح دار استفاده کنید ( بطور مثال پارچه هایی با طرح گلدار ) می توانید از کمربندهای پهن استفاده کنید.

 

ست کردن مانتوهای شومیزی با شال و روسری

ست کردن مانتو شومیزی با شال و روسری

شال توپی سفید مشکی

دنیای شال و روسری بسیار پر تنوع می باشد. شما می توانید از روسری هایی با قواره ی کوچک( مینی اسکارف ها ) برای مانتوهای شومیزی با طرح های فانتزی و یا گلدار و یا حتی مانتوهای فانتزی با پارچه های ساده استفاده کنید. ولی اگر می خواهید مانتو های شومیزی طرح اسپرت بپوشید می توانید از روسری های قواره معمولی و یا شالهای متفاوت ولی با پارچه ی نخی استفاده کنید.
اگر پارچه ی مانتویی شما طرح دار بود از شال و یا روسری بدون طرح استفاده کنید و برعکس اگر پارچه ی مانتویی شما ساده بود می توانید هم از شال ها و روسری های ساده و هم از شالها و روسری های طرح دار برای ست کردن استایلتان استفاده کنید.

 

مانتو های شومیزی را چطور ست کنیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟