با انواع شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

با انواع شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟
خلاصه

کفش مناسب شلوار جین، شلوار بگی، مام استایل، اسکینی و راسته. در این قسمت از مجله کالاتیتر به شما کمک می کنیم تا کفش مناسب با شلوار جین زنانه را پیدا کنید.

1401/4/15
958 بازديد
با انواع شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

کفش مناسب برای انواع شلوار جین زنانه را بشناسید!

کفش مناسب با شلوار جین زنانه، اکثر ما تصورمان این است که شلوار های جین تنها با کفش های اسپرت و کتانی می توانند ست شوند در صورتی که امروزه در دنیای استایل و مد ست کردن شلوار های جین همراه با کتانی و کفش های اسپرت تنها بخش کوچکی از تیپ و مد هستند. و خانم ها می توانند شلوار های جین را با کفش های زیادی ست کنند . به علاوه منظور از جین فقط جین های اسکینی نیست و تنوع در مدل شلوار های جین بسیار زیاد می باشد. کفش مناسب شلوار جین زنانه کدامند؟ چه نوع شلوار جینی را می توانیم با کفش های کتانی ست کنیم؟ شلوار جین باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟
چه مدل از شلوار های جین برای صندل های پاشنه دار مناسب هستند؟ شلوار جین اسکینی را همراه با کدام کفش های می توانیم ست کنیم؟
شاید هنگام خرید کفش زنانه هر یک از این سئوال ها برای شما پیش بیاید. برای خوش استایل تر شدن نیاز است که شلوار های جین را با چه نوع کفشی ست کنیم. ؟

 

کفش مناسب شلوار جین

خرید و قیمت کتونی لژدار دخترانه و زنانه آلدو

 


در اول بهتر است به شما بگوییم که شلوار و کفش بخشی از استایل شما را در برمی گیرند قبل از آن باید ببینید که ایا قصد دارید استایلی اسپرت، کژوال و یا فانتزی داشته باشید. هر استایلی از ست شدن تک به تک اجزای آن به وجود می آید.در ادامه علاوه بر اینکه نحوه ی ست کردن کفش مناسب با شلوار جین زنانه را توضیح خواهیم داد از مدلهای کفش های زنانه ای که این روزها ترند شده است نیز صحبت خواهیم کرد.

 

چه کفش زنانه ای با کیفیت است؟

کفش مناسب برای انواع شلوار جین

خرید و قیمت صندل بندی زنانه مدل گره ای

 

کفش ها عضوی جدا نشدنی از کمد لباس های ماست. اما چگونه کفشی را انتخاب کنیم که کیفیت مطلوبی داشته باشد؟ کفش های زنانه ای که دوخت آنها محکم تر و منسجم تر باشد و جنس کفش خوبی  داشته باشد، دیر تر خراب خواهد شد. .
به نحوه ی دوخت کفش ها دقت کنید. دوخت کفش های زنانه باید محکم باشد تا به راحتی از هم باز نشود. هنگام خرید اینترنتی کفش مناسب برای شلوار جین زنانه از گزینه ی زوم روی عکس استفاده کنید. و درزها و نحوه ی دوخت را بررسی کنید.
قیمت کفش زنانه ای که می خرید منصفانه باشد. اگر قصد دارید شلوار و کفشتان را در یک زمان بخرید منصفانه بودن قیمت یکی از برجسته ترین اولویت هایمان خواهد بود.

 

شلوار جین راسته همراه با ونس

شلوار جین راسته با ونس

خرید و قیمت ونس گیپور لژدار

 

ونس ها کفش هایی راحت هستند که با انواع استایل کژوال و اسپرت می توانید آنها را به خوبی ست کنید. ونس ها را در سراسر جهان پرطرفدار می باشند و شما می توانید آن ها را برای پیاده روی، بازار گردی ، قرار های دوستانه ، کلاس هایی که می روید و ... به راحتی استفاده کنید.
رنگبندی این نوع از کفش متفاوت است ولی پرفروش ترین و پرطرفدار ترین رنگ برای این مدل کفش رنگ سفید می باشد. ونس های سفید بدلیل ایجاد سادگی بیشتر در استایل محبوب می باشند.
شلوار جین راسته همراه با ونس باعث می شود شما بتوانید استایلی کلاسیک را تجربه کنید همچنین می توانید ونس ها را همراه با شلوار جین اسکینی نیز ست کنید. ولی پوشیدن شلوار راسته ی جین همراه با ونس علاوه بر جذابیت بیشتر، در این روزها ترند نیز می باشد.

 

شلوار جین اسکینی به همراه صندل

شلوار جین اسکینی به همراه صندل

خرید و قیمت صندل زنانه مدل تسمه ای

 

در فصل تابستان صندل ها از تمامی کفش ها پرطرفدار تر می باشند یکی از دلایلش هم این است که صندل ها خنک و راحت اند و پای شما عرق نمی کند و شما می توانید در طولانی مدت از آنها استفاده کنید. دلیل دیگر هم می توان به این موضوع اشاره کرد که صندل ها رنگبندی و طرح های بسیار متفاوتی دارند. شما می توانید صندل ها را با شلوار های جین اسکینی ست کنید و یا اگر به فکر گرمای تابستان هستید می توانید آن را همراه با شلوار های جین بگی و یا دمپا گشاد بپوشید.
صندل ها انواع متفاوتی دارند از جمله پاشنه دار و یا اسپرت و ساحلی که هرکدام به نوبه ی خود زیبا و جذاب می باشند.

 

شلوار جین بگی به همراه کفش های کتونی

شلوار جین بگی به همراه کفش های کتونی

خرید و قیمت کتونی دخترانه و زنانه فشن

 

کفش های کتونی در تمام فصل های سال طرفدار های همیشگی خود را دارند این مدل از کفش در طرح و رنگهای بسیار متنوع در بازار موجود است . کقش های کتونی را می توانید با انواع شلوار های جین به خوبی ست کنید ولی شلوار بگی به همراه کتونی های لژ دار این روزها بسیار ترند شده است. شما می توانید بوسیله ی کفش های کتونی لژ دار قد خود را 3 تا 5 سانتی متر بلند تر کنید. و شلوار های جین بگی بدلیل بلند بودن قدشان تا حدودی روی لژ این کفش ها را پوشش می دهند.

 

شلوار های مام استایل زاپ دار به همراه کفش های پاشنه میخی

شلوار مام استایل و کفش پاشنه میخی

خرید و قیمت صندل مجلسی زنانه پاپیون دار

 

آخرین گزینه از لیست کفش مناسب با شلوار جین زنانه، کفش های پاشنه دار هستند که  برای مجالس و مهمانی های خاص از قدیم مد بوده و هیچگاه از مد نخواهند افتاد. این مدل از کفش ها پاشنه هایی بین 4 الی 7 سانتی متر حد معقول آنها است و رنگ های بسیار متنوعی دارند. در این شرایط سعی کنید از شلوار های جین رنگ روشن استفاده کنید. و رنگ کفشتان را همراه با رنگ مانتو و یا رنگ کیفتان ست کنید.
علاوه بر کفش های پاشنه میخی شما می توانید شلوار های زاپ دار مام استایل را همراه با صندل های پاشنه دار و فانتزی نیز ست کنید.
اگر از شلوار های زاپ دار بدلیل بدنما بودن خوشتان نمی آید می تواند از شلوار هایی با زاپ های پوشیده استفاده کنید. علاوه بر جذابیت داشتن این نوع از شلوار هیچ قسمتی از پاهای شما مشخص نیست چرا که بر روی پارچه ی شلوار خراش هایی بزرگ و کوچک بوجود آمده است.

با انواع شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟