معرفی جدیدترین و مناسب ترین کفش تابستانی زنانه!

معرفی جدیدترین و مناسب ترین کفش تابستانی زنانه!
خلاصه

مناسب ترین کفش تابستانی زنانه و دخترانه را برای پوشیدن در روزهای گرم سال انتخاب کنید. ما به شما جدیدترین و شیک ترین کفش های تابستانی مانند صندل ها، ونس ها و کتانی های تابستانی را معرفی خواهیم کرد تا مناسب ترین کفش تابستانی زنانه را خریداری نمایید.

1401/4/20
1886 بازديد
معرفی جدیدترین و مناسب ترین کفش تابستانی زنانه!

مناسب ترین کفش تابستانی زنانه را انتخاب کنید

 

مناسب ترین کفش تابستانی زنانه کدام اند؟ با فرا رسیدن فصل تابستان، در هنگام خرید انواع کفش زنانه همه به دنبال کفش هایی هستند که علاوه بر راحتی و زیبایی خنک باشد و پا درون آن عرق نکند. سئوالی که ممکن است پیش بیاید این است که ویژگی های یک کفش تابستانه ی خوب چه می تواند باشد؟
کفش هایی مرغوب علاوه بر داشتن قالبی استاندارد و نرم زیره ای نشکن دارند. زیره بخش بیرونی کفش است و با زمین بصورت مستقیم در تماس است. همچنین زیره ی کفش هایی با جنس اعلا دچار سایش و یا شکستگی نخواهد شد. زیره ی خوب و قالب استاندارد باعث می شود شما بتوانید مدت طولانی ای را با آن راه بروید بدون آنکه فشاری به کمر یا پاشنه ی پای شما وارد شود.
اصولا زیره های tpu را برای کفش های تابستانه می توانید انتخاب کنید. این نوع زیره نسبت به سایر زیره ها سبک تر می باشد و علایق گرما است. گرمای زمین را به پای شما انتقال نخواهد داد.
یکی دیگر از زیره های مناسب برای تابستان زیره ی pvu است که شبیه به زیره ی قبلی علاوه بر اینکع عایق گرما است شکستگی و سایش در آن بسیار به ندرت اتفاق می افتد.
تا اینجا متوجه شدیم که مناسب ترین کفش تابستانی زنانه بهتر است چه قالب و چه زیره هایی را داشته باشند.
در ادامه به بررسی مدل های متفاوت کفش های تابستانه زنانه و دخترانه خواهیم پرداخت:

 

 صندل های اسپرت

مناسب ترین کفش تابستانه زنانه-صندل های اسپرت

قیمت و مشخصات صندل زنانه تسمه ای

 

صندل های اسپرت در فصل تابستان برای استایل های اسپرت و کژوال بسیار پرطرفدار می باشند و یکی از مناسب ترین کفش های تابستانی زنانه می باشد. این نوع صندل رویه هایی آزاد دارند و هوا به راحتی در آن ها جریان پیدا می کند. زیره های این نوع کفش انعطاف پذیری بالایی دارد و شما می توانید برای پیاده روی های طولانی مدت از صندل های اسپرت استفاده کنید. صندل های اسپرت هرساله در طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار عرضه می شود و شما می توانید آن ها را با قیمتی مناسب تر از کفش های کتانی خریداری کنید. در این از صندل از زیره های عایق گرما استفاده می شود تا با پیاده روی طولانی مدت گرما به پای شما در اثر تماس مستفیم کفش با زمین نفوذ پیدا نکند.
اگر از این نوع کفش در مکانی استفاده می کنید که احتمال می دهید گرد و خاک زیادی داشته باشد و گرد و خاک به پای شما وارد شود بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که جلوی پا بسته و سایر نقاط کفش آزاد است و گردش هوا در ان رخ می دهد.

 

ونس های گیپور دار

مناسب ترین کفش تابستانه زانه- ونس های گیپور

قیمت و مشخصات ونس گیپور لژدار

 

ونس های زنانه کفش های محبوبی هستند که اکثر خانم ها علاقه به پوشیدن آن ها دارند. علاوه بر داشتن ظاهری ظریف بسیار خوش پوش هستند و در طرح ها و رنگهای متفاوت تولید می شوند. در فصل تابستان شما می توانید از ونس هایی استفاده کنید که رویه ی آنها از پارچه های سبک و یا توری تولید شده است مثل پارچه های گیپور دار چرا که جریان هوا در این مدل از کفش راحت تر صورت می گیرد.  در لیست مناسب ترین کفش تابستانی زنانه ونس ها جایگاه ویژه ای دارند. رنگ سفید از جمله رنگ های پرطرفدار برای کفش های ونس می باشد که یه رنگ تابستانی نیز می باشد.

 

صندل های مجلسی

مناسب ترین کفش تابستانه نانه-صندل های مجلسی

قیمت و مشخصات صندل مجلسی پاپیون دار

 

صندل ها پاشنه بلند و صندل های پاشنه کوتاه از جمله صندل هایی هستند که همه ی خانم های حداقل یک جفت از آنها را در کمد لباسی خود دارند.
صندل های مجلسی، کفش هایی هستند که هیچگاه مد آنها از بین نمی رود و از گذشته تا به امروز بصورت متعدد استفاده می شوند. صندل های مجلسی پاشنه هایی بین 3 الی 7 سانتی متر دارند کفش های صندل مجلسی ای که در این تابستان ترند شده است پاشنه هایی بی رنگ و یا مدل دار می باشند. و شما می توانید این نوع از کفش را وابسته به اندازه ی پاشنه در مهمانی های خاص و یا مهمانی و مجالس دوستانه استفاده کنید. برای ست کردن همراه با صندل های مجلسی از مانتو های تابستانه حریر و یا با پارچه ی ژاکارد برای مهمانی ها و قرار های دوستانه می توانید بپوشید.

 

صندل های مناسب برای استایل کژوال یا اسپرت (صندل های لژدار)

مناسب ترین کفش تابستانه زنانه- صندل لژدار

قیمت و مشخصات صندل لژدار زنانه مانتانا

 

صندل های مناسب برای استایل کژوال صندل هایی هستند که پاشنه ای سرتا سری دارند و لژ آن ها معمولا بین 4الی 6 سانتی متر است. این مدل از صندل ها معمولا در قسمت جلوی کفش و پشت کفش آزاد هستند و جریان هوا از این طریق در آنها صورت می گیرد. شما می توانید این صندل ها را همراه با شلوار های بگی پارچه ای و شومیز های کوتاه تابستانه ست کنید. دلیل پرطرفدار بودن این نوع صندل این است که با اکثر استایل های کژوال و اسپرت قابل ست شدن می باشد.

 

کتانی های تابسته( با پارچه ی رویه ی سبک و نرم)

مناسب ترین کفش تابستانه زنانه- کتانی ها

قیمت و مشخصات کتونی کشبافت دخترانه و زنانه

 

کفش های کتانی تابستانه بدلیل استفاده در روزهای گرم باید نسبت به سایر کفش های کتانی سبک تر و خنک تر باشد تا جز مناسب ترین کفش نابستانی زنانه قرار بگیرد. این مدل از کتانی ها باید زیره ی انعطاف پذیر تری داشته باشد و رویه ی این نوع از کفش ها باید پارچه ای باشد تا جریان هوا را از خود عبور دهد. معمولا برای خرید کتانی های تابستانه از رنگ های شاد استفاده می شود.و لژ این مدل کفش ها بین3 الی 5 سانتی متر است. هنگام خرید کتانی های تابستانه به بافت رویه ی کفش دقت کنید ، چرا که حتما باید سبک و خنک باشد.

 

کفش های کالج زنانه

مناسب ترین کفش تابستانه زنانه- کالج های زنانه

قیمت و مشخصات کالج زنانه پاپیون توری

 

کفش های کالج و یا لوفر برای استایل های رسمی مورد پسند واقع می شود. و مدل های متنوعی دارد برای مثال اگر می خواهید کمی از رسمی بودن آن بکاهید بهتر است کفش های کالج با مدل قایقی را انتخاب کنید چرا که این مدل کفش در قسمت جلوی آن گرد می شود.
ولی در کل کفش های لوفر یا کالج ایتالیایی در تابستان بسیار پر کاربرد است و از مناسب ترین کفش تابستانی زنانه می باشد چرا که از پارچه ی خنک تری نسبت به سایر مدل ها استفاده می شود در تولید آن همچنین روی آن سگک هایی با طرح های متنوع بکار رفته است.
کفش های کالج زنانه را می توانید همراه با استایل کلاسیک و یا فانتزی (وابسته به نوع سایر اجزای استایل شما) به خوبی ست کنید. ولی دقت داشته باشید قالب این نوع از کفش باید استاندارد باشد همچنین زیره ی آن انعطاف پذیری داشته باشد تا از سایش و شکستگی زود هنگام آن جلوگیری شود. رنگبندی برای این مدل از کفش ها بسیار متنوع و زیباست.

 

معرفی جدیدترین و مناسب ترین کفش تابستانی زنانه!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟