نکات مهم خرید عید 1401 که باید بدانید!

نکات مهم خرید عید 1401 که باید بدانید!
خلاصه

خرید عید 1401، خرید لباس عید نوروز یکی از خریدهای هیجان انگیز است. اما برای داشتن یک خرید شب عید اقتصادی دانستن بعضی نکات کمک بزرگی به شما می کند.

1400/12/18
1232 بازديد
نکات مهم خرید عید 1401 که باید بدانید!

نکات مهمی که قبل از خرید عید باید بدانیم چیست؟

زمان زیادی برای ورود به سال جدید باقی نمانده است. اکثر افراد در تکاپوی خرید عید و دنبال شیک ترین لباس با مناسب ترین قیمت هستند.اما قبل از اینکه برای خرید عید اقدام کنید باید به یکسری نکات توجه کنید تا خرید نوروزی اقتصادی داشته باشید. 

در مرحله اول سراغ کمد لباستون برید و لباس های کهنه و بلا استفاده رو خارج کنید و بعد آیتم هایی که نیاز دارید رو یادداشت کنید تا خرید اضافه نکنید.

کتونی اسپرت زنونهقیمت کتانی زنانه ساندرو

 

مرحله دوم لباس هایی که خریدید و بلا استفاده موندن رو بررسی کنید تا متوجه ویژگی ای که دوست نداشتید و باعث شده نپوشید، بشید تا اشتباهتان را تکرار نکنید.

مرحله سوم لباس هایی که خیلی دوسشون دارید  رو بررسی کنید و ویژگی که اون هارو دوست داشتنی کرده متوجه بشید  تا موقع خرید عید حواستون به اون ویژگی ها باشد.

خرید عید- روسری ژاکارد

قیمت روسری ژاکارد طرح ترمه

در مرحله آخر قبل از اینکه برای خرید عید بروید سرچ کنید تا آیتم هایی رو بشناسید که همیشه شیک و قابل استفاده باشند نه آیتم هایی که برای مدت محدودی ترند هستند. مثل  مانتوهایی که همیشه مد هستند.
بعد از این مراحل می تونید برید برای خرید. شاید این سوال برای همه ی شما به وجود آمده باشد که خرید هایمان باید چه ویژگی هایی داشته باشند یا اینکه از کجا بدانیم چه مدل مانتویی مد است؟ و یا امسال بهار باید چه کفشی بپوشیم ؟
یا اینکه رنگ سال چه رنگی است؟
در این مقاله از کالاتیتر به سوال های شما برای راهنمایی در خرید عید جواب خواهیم داد پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید عید- کفش پاشنه بلند زنانه

 قیمت کفش پاشنه بلند سگک دار

امسال چه مدل مانتو مد شده است؟

زمانی که تصمیم می گیریم به خرید مانتو برویم، فاکتورهای تاثیرگذار زیادی در ذهنمان مرور می‌شود. بهتر است بدانیم که تمام نکات و چهارچوب های دنیای فشن، برای زیباتر دیده شدن، کم رنگ کردن نقاط ضعف و پررنگ کردن نقاط قوت است. در سال های اخیر مانتوهای بلند مورد استقبال فراوان خانم‌ ها قرار گرفته است. علاوه بر آن مانتوهای کوتاه یکی از محبوب ترین انواع مدل مانتوها برای اکثر خانم ها با فرم اندامی مختلف است.

خرید سال نو- روسریژاکارد

قیمت روسری ژاکارد طرح توپی

انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم اندام بستگی دارد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و اندامی بدون عیب داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب مدل مانتوی خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.
از جمله مانتو کتی، کت و شلوار یک رنگ یا کت تک، مانتو ژاکارد، وست و شومیز، مانتوهای عروسکی، مانتو و شلوار سفید، مانتوی راه راه و مانتوی جین هستیم.

خرید سال نو و عید 1401

قیمت کمربند زنانه کارتیه

مانتو کتی

یکی از ترندهای  مدل مانتو سال ۱۴۰۱، مانتو مدل کتی، در رنگهای شاد و بخصوص سفید میباشد. از طرفی، خانم های عزیز میتوانند مانتو کتی را به صورت تک و با یک رنگ شلوار دیگر و یا به صورت کت و شلوار ست و همرنگ بپوشند.
مانتو کتی امسال با یقه های زیبای انگلیسی، یقه هفت و یا یقه بزرگتر مشاهده میشود. کت ها را می توانید بصورت فیری ساز بپوشید.
مانتوهایی از جنس مازراتی، کرپ و یا کتان بسیار شیک هستند. امسال، مانتو کتی از جنس های گفته شده را با یک شلوار همرنگ خود و مدل گشاد یا بگ و همینطور شلوار مام فیت ست کنید تا استایل بی نظیری داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید عید

قیمت روسری ابریشم توییل

مانتو های خامه دوزی و سنتی

از جمله مانتو هایی است که برخی از خانم های ایرانی می پسندند و بیشتر مدل های بلند دارند. مانتو خامه دوزی که مناسب فصل بهار است و ضخیم و کشی نیست. اما، این سبک مانتو به راحتی میتواند چروک شود.
مانتوهای خامه دوزی در طرح و مدلهای متنوع مانند؛ مدل سنتی، مدل چین دار، آستین پفی، جلو باز، بلند دو تیکه و غیره میتواند استایل بانوان را بی نظیر کند.

سوال مهم بعدی برای خرید لباس هایمان و خرید عید حتما می تواند این باشد که :

رنگ سال 1401 چه رنگی است؟

خرید عید- ونس زنانه کنف

قیمت ونس زنانه کنف شانل دوزی

رنگ امسال طبق گفته های مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون (آبی-بنفش) می باشد. یک رنگ شاد و روشن می باشد که بیشتر حامل آرامش است. بطور کلی امسال تمامی رنگ های روشن و شاد ترند شده اند و شما می توانید آنها را بپوشید.از جمله سفید و سبز، آبی و سرخابی، صورتی کمرنگ و آبی پستلی، بنفش پاستیلی و زرد پاستلی و...

مدل کیف های ترند شده بهار 1401

خرید عید 1401- کیف زنانه

قیمت کیف یکطرفه نیلی

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که به خرید کیف بسیار اهمیت می دهید و از میزان تاثیر گذاری آن در استایل و مد اگاهید .
کیف هایی که سال 2022 بسیار ترند شده است و در سال 1401 هم قطعا مد خواهد شد کیفهای کلاسیک می باشد.
کیف های کیلاسیک و برگرفته از برند های معروف دنیا همچون لویی ویتون, شنل, گوچی و…کیف یکی از اکسسوری های مهمی می باشد که در استایل خانم ها بکار می رود.
این آیتم فقط یک اکسسوری نیست, چرا که شما خانم عزیز برای به همراه داشتن وسایل ضروری تان وقت بیرون رفتن, سر کار, مهمانی و عروسی و… به کیف نیاز دارید.

خرید عید- کیف زنانه یکطررفه

قیمت کیف یک طرفه مارک دار

در خرید سایز کیفتان دقت کنید امسال کیف های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ را در بازار شاهد خواهیم بود.
کیف های خیلی کوچک برگرفته از استایل خانم های کره ای می باشد و کیف های بزرگ بدلیل کارایی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عید- ونس زنانه شیک

قیمت ونس لژدار

امسال هنگام خرید عید به خاطر داشته باشید که کیف های زنجیردار، کیف‌های مینیمالیستی، کیف های پر زرق و برق با پر و کیف‌های بافتنی بسیار تولید و روانه بازار خواهند شد. در این کیف ها رنگ های متنوع به چشم می خورد. رنگ هایی که شاید شما جرات استفاده از آنها را در سالهای قبل نداشتید. امسال به شما توصیه می کنیم, حتما یک جفت کیف رنگی و کفش ست آنرا بخرید.

نکات مهم خرید عید 1401 که باید بدانید!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟