کیف زنانه دوشی مدل بلریانس

دسته بندی محصول: کیف دوشی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123971683
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
مقایسه
درباره محصول

 

کیف های دوشی می توانند بزرگ ترین کیف موجود در کمد شما باشند. این کیف ها بسیار جادار هستند و به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را حمل کنید. 

کیف زنانه دوشی مدل بلریانس از جنس چرم مصنوعی کاپرا درجه یک و با کیفیت تولید شده است تا با استفاده طولانی کیفیت و ظاهر کیف آسیب نبیند. 

آستر استفاده شده در کیف زنانه دوشی پارچه خارجی می باشد. در طراحی این کیف استفاده از رنگ های نود و ترند و همچنین ظرافت در کنار کاربردی بودن در اولویت قرار گرفته شده است . تا شما بتوانید آن را در هر مکانی مانند مهمانی های خاص و یا دوره همی های دوستانه استفاده کنید. 

کیف زنانه دوشی مدل بلریانس در ابعاد 27*35 می باشد که یک کیف جادار برای حمل لوازم ضروری و مورد نیاز شما است. این کیف با داشتن دو جیب در داخل و سه جیب بیرونی به شما در تفکیک لوازمتان کمک خواهد کرد. استفاده از یراق آلات دودی خارجی در این کیف ظاهری زیبا ایجاد کرده است.

مهم ترین ویژگی در خرید کیف زنانه راحتی و سبک بودن کیف در هنگام حمل آن است. کیف زنانه دوشی مدل بلریانس دارای دو دسته کوتاه و بلند می باشد تا حمل کیف براتان آسان تر شود. دسته کوتاه کیف ۳۵ سانتی متر و دسته بلند ۱۴۰ سانتی متر است. شما می توانید با استفاده از دسته بلند آن را تبدیل به کیف یکطرفه یا رودوشی کنید. 

شما می توانید کیف زنانه دوشی مدل بلریانس را در پنج رنگبندی متفاوت و زیبا از فروشگاه کالاتیتر خریداری نمایید.

تولید کشور:
ایران
جنس آستر:
پارچه خارجی
نوع بسته شدن:
زیپ
ارتفاع بند بلند:
140
ارتفاع دسته کوتاه:
35
جنس :
چرم مصنوعی کاپرا
رنگ یراق:
دودی خارجی
گارانتی:
سه ماهه
افزودن نظر
چطوری میتونم کمکتون کنم؟